//

Agenda exchange account niet meer synchroniseren

Agenda exchange account niet meer synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Tot voor kort kon ik op mijn iphone 4 gebruik maken van de exchange agenda van mijn werk en 2 privé google agenda's. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-15, 01:34
Royke1976 Royke1976 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 2
Standaard Agenda exchange account niet meer synchroniseren

Hallo,

Tot voor kort kon ik op mijn iphone 4 gebruik maken van de exchange agenda van mijn werk en 2 privé google agenda's.

Ik heb dus meerdere accounts ingesteld en kan inderdaad mooi bij m'n mailbox van m'n werk en privemail werkt ook.

Als ik echter kies voor synchroniseren van m'n agenda, zie ik maar één google agenda staan die ik kan selecteren. De andere 2 agenda's worden niet meer gevonden/gesynchroniseerd. Dit terwijl de accounts er nog beiden bij staan en ook de optie agenda is aangevinkt.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar niets helpt! Wie kan me aub helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-15, 13:26
Pikkelateur Pikkelateur is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Dronten
Berichten: 170
Standaard

Vaak helpt het door even de agenda onder het betreffende account even uit te zetten en weer aan te zetten. Zeker met Exchange is dat het geval.
Je iPhone zal vragen of je alle afspraken wil verwijderen van je iPhone, dit kan je gerust doen, gezien hij na het aanzetten weer alles binnenhaalt vanaf Exchange.
__________________
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten synchroniseren met MS Exchange 2013 op iPad lukt niet meer Pipo247 iPhone algemeen 2 16-07-15 18:00
Probleem met het synchroniseren agenda exchange en iPhone jstevens13 iPhone algemeen 0 13-08-12 21:05
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 23:32
Synchroniseren Exchange agenda aeh iPad algemeen 2 10-11-10 19:28
Exchange agenda synchroniseren jasper iPhone algemeen 1 06-08-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.