//

Iphone 5S Black Screen Recovery Mode

Iphone 5S Black Screen Recovery Mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Onlangs ontving ik een Iphone van een vriend die kapot was. Hij heeft een kleine deuk langs de achterkant maar ik heb hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-15, 20:11
JurgenD JurgenD is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 8
Exclamation Iphone 5S Black Screen Recovery Mode

Hey iedereen

Onlangs ontving ik een Iphone van een vriend die kapot was.
Hij heeft een kleine deuk langs de achterkant maar ik heb hem opengedaan en er was niets kapot aan de hardware. Het probleem is dat de Iphone alleen boot in Recovery mode. Als ik hem dan probeer te herstellen via Itunes krijg ik telkens de meldingen 40;3196;2005;3004. Toen dacht ik "ik plaats hem in DFU mode en dan kan ik hem herstellen via een ander programma" maar zelf DFU mode lukt niet. Het scherm werkt wel nog want ik kan de laatste Ios erop uploaden om te herstellen/updaten via Itunes maar vanaf hij hem probeert te installeren krijg ik de foutmelding 40. Eigen Ios'n installeren gaat niet omdat ik dan telkens 1 van deze foutmeldingen krijg 3196;2005;3004. Ik heb al talloze keren m'n HOST file aangepast maar niets helpt. Ook valt het mij op dat het scherm zwart blijft tijdens de recovery mode. Ik kan eigenlijk maar zien dat hij in recovery zit als ik hem inplug in de pc.

Is er iemand die een idee heeft?

Alvast bedankt.
JurgenD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-15, 20:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Eigen Ios'n installeren gaat niet omdat ik dan telkens 1 van deze foutmeldingen krijg 3196;2005;3004.
Dan zijn die "eigen Ios'n" niet compatibel met het toestel. Of je gebruikt iOS versies die Apple niet meer ondertekent. En die fout is dan niet 3196 maar 3194.

In DFU mode mode is het scherm inderdaad pikzwart (tot het toestel verbonden wordt met iTunes). iTunes fout 40 wijst op een hardware probleem:

https://support.apple.com/en-us/HT204770
  #3  
Oud 05-09-15, 20:37
JurgenD JurgenD is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 8
Standaard

Met "eigen Ios'n" bedoel ik oudere versies van Ios die ik gedownload.
Is er een mogelijkheid om die toch nog te installeren als die niet meer ondertekend zijn? Want normaal zou het moeten lukken door een TSS server op te starten via TinyUmbrella maar daar weet ik dan weer niet of de HOST file wel klopt. En ja inderdaad ,dan zou het scherm zwart moeten zijn maar als ik dan via Redsnow kijk of hij in DFU mode staat dan komt erop dat er geen apparaat gevonden is, en als ik dan in Itunes kijkt staat er dat hij in recovery staat. En bedoel je met error 40 hardware fout een fout in de hardware van de pc of de Iphone?

Greetz
  #4  
Oud 05-09-15, 20:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenD Bekijk bericht
Met "eigen Ios'n" bedoel ik oudere versies van Ios die ik gedownload.
OK! Dan vallen die "eigen Ios'n" onder de categorie:

Citaat:
Of je gebruikt iOS versies die Apple niet meer ondertekent
TinyUmbrella en Redsn0w werken al een eeuwigheid niet meer. Tenzij je met een iPhone 4/3GS of 3G en een stokoude versie van iTunes bezig bent.

Citaat:
En bedoel je met error 40 hardware fout een fout in de hardware van de pc of de Iphone?
Een hardware probleem in de iPhone.
  #5  
Oud 05-09-15, 20:47
JurgenD JurgenD is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 8
Standaard

En is er dan nog een mogelijkheid om te weten of hij nu in DFU mode staat of Recovery?
En kan ik hem herstellen zonder up te graden of is er een mogelijkheid om definitief te weten dat er echt iets scheelt met de hardware?
  #6  
Oud 05-09-15, 20:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een iPhone 5S kan je alleen nog maar herstellen naar iOS 8.4.1. Alle oudere iOS versies worden niet meer ondertekend door Apple.
  #7  
Oud 05-09-15, 20:52
JurgenD JurgenD is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 8
Standaard

Kan ik op 1 of andere manier zien wat er kapot is aan de hardware?
Reageren

Labels
black screen, error 3004, error 3169, error 40, recovery



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs black/white screen maar start wel op v0lcom iPhone algemeen 0 19-04-12 15:10
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 02:02
Black screen of death quinzds iPhone algemeen 1 26-06-10 12:25
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.