iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone trilt, maar geen notificatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/167103-iphone-trilt-maar-geen-notificatie.html)

Pikkelateur 10-09-15 09:48

iPhone trilt, maar geen notificatie
 
Hoi allemaal!

Soms geeft mijn iPhone een trilsignaal en als ik dan kijk staat er geen notificaties en zijn er ook geen nieuwe berichten o.i.d. vanuit apps. In berichtgeving staat ook niks nieuws.

Op het werk hoor ik collega's die dit ook wel eens hebben. Harde reset, herstellen iPhone etc. geeft helaas geen oplossing.

Iemand die weet wat dit is?

WouterRS 10-09-15 18:40

Ik heb dit ook eerder gehad en bij mij was het geval dat ik een mailtje binnenkreeg maar ik de berichtgeving van mail op mijn vergrendelscherm uit had staan. Als ik dan mijn telefoon deed ontgrendelen kreeg ik wel een notificatie '1-tje' bij het mail icoontje te zien.

Ik denk wel dat het iets te maken heeft met je berichtgeving instellingen!

Succes met het oplossen!

Pikkelateur 10-09-15 19:01

Bedankt voor je reactie! Ik heb dit al wel nagekeken, maar nog steeds het probleem. Ik zoek nog steeds verder, mocht ik zelf nog wat vinden, dan zal ik dat laten weten.

rsnhakan 16-09-15 08:19

Heb dit euvel ook zo nu en dan! Geen idee wat het is. Niet de mail app iig.

Pikkelateur 16-09-15 10:21

Ik ben er ook nog steeds niet achter wat het is. Irritante is dat er ook totaal geen regelmaat in zit... Soms gaat het een week goed, andere weer met regelmaat op 1 dag dat ik het merk.

koekjedebij 01-02-16 21:31

Ik heb dit probleem ook. Is iemand er al achter wat het is?

Pikkelateur 01-02-16 21:34

Ik heb eigenlijk het probleem niet meer sinds een tijdje, geen idee wat de oorzaak nou is geweest.

Senneke 02-02-16 20:04

Ik heb het probleem soms ook, meestal dan men 5s in trilstand staat.Had ergens gelezen dat de twitterapp er mee te maken had maar heb deze verwijderd en het probleem bestaat nog steeds.ik hou dit topic in de gaten.

jpwg001 02-02-16 20:21

Is het geen fantoomtrillen? Dat je dus een trilling voelt, die er feitelijk niet is? Is een bestaand fenomeen! Dan moet je telefoon wel in je broek zitten... Ligt deze op tafel en je hoort hem, dan is dat niet het geval. Ligt hij op tafel en je vóelt hem, dan is het zeker het geval.

Senneke 02-02-16 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 1016432)
Is het geen fantoomtrillen? Dat je dus een trilling voelt, die er feitelijk niet is? Is een bestaand fenomeen! Dan moet je telefoon wel in je broek zitten... Ligt deze op tafel en je hoort hem, dan is dat niet het geval. Ligt hij op tafel en je vóelt hem, dan is het zeker het geval.

Hier in elk geval niet! Als ik ga slapen ligt hij op het nachtkastje en zet ik hem trouwens in vliegtuigmodus en dan heeft hij het ook...

Guest-20180928213307 09-02-16 10:41

wat mij al is opgevallen bij het zgn trillen: als ik ga kijken in mijn hotmail account er daar mails zijn binnen gekomen in de sub map reclame. Hij geeft dan ook geen icoontje weer van nieuwe mail.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.