Na iOS 9.1 pb 1 straks nog terug naar iOS 9? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik kreeg een melding dat ik iOS 9.1 pb kan downloaden. Ik wil het graag uitproberen, maar wil toch voor de stabiele update van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na iOS 9.1 pb 1 straks nog terug naar iOS 9?
Goedenmiddag,
Ik kreeg een melding dat ik iOS 9.1 pb kan downloaden. Ik wil het graag uitproberen, maar wil toch voor de stabiele update van iOS 9 van volgende week kunnen downgraden. Weet iemand of dit straks mogelijk is? Danny Verhoeven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de snelle reply!
|
|
|||
|
|||
Zonder dank.
Er zit een dikke bug in iOS 9 GM. De klok loopt 1 minuut 57 seconden voor. Die bug is opgelost in iOS 9.1 Beta 1 (Developer). Het is niet zeker of die bug nog zal opgelost worden in iOS 9.0 GA. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook, het is wel apart |
|
|||
|
|||
Op het Apple Developer Forum (iOS 9 Beta) loopt er ook nog een "apart" topic over.
https://forums.developer.apple.com/thread/16872 Ik heb ook een "apart" bug report ingediend dat ondertussen gesloten is als "duplicate". Dat betekent dat nog meerdere ontwikkelaars een bug report hebben ingediend over deze bug: |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bij mij lopen mijn iPhone 6 (iOS 8.4.1) en iPhone 5 (iOS 9 GM) ook gelijk op (geen 1 minuut en 57 seconden verschil).
Gaat het om specifieke toestellen/providers?
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het om 1 X iPhone 5s, 1 X iPhone 6 en 2 X iPhone 6 Plus. Met verschillende Belgische en buitenlandse providers. De 32-bits iPhone 5 kan ik niet testen want die draait op iOS 8.1 + JB.
In de reacties op de iCulture blog werd ook een geval gemeld. Dat zal dan wel met een Nederlandse provider zijn. |
|
||||
|
||||
Ah, ik heb helaas geen 64 bits testtoestellen, dus ik merk woensdag pas of ik er ook op mijn iPhone 6 last van ga hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geld terug vragen voor apps geeft je nog updates in iOS 8 Beta 2 | nedvire | iPad algemeen | 3 | 19-06-14 15:51 |
Terug van iOS 7 naar iOS 6.1.3 ?? | Elbuvic | iPhone algemeen | 9 | 20-09-13 12:12 |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
|
|