iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geheugen spotlight definitief wissen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/167183-geheugen-spotlight-definitief-wissen.html)

PFH 13-09-15 12:59

Geheugen spotlight definitief wissen
 
PFH 1 uur geleden #
Geachte mensen,
Graag jullie hulp;
Ik heb een iphone 6
Ik heb prive mail verwijderd mail die niemand mag cq hoeft te zien
Prullenbak leeg gemaakt
Mails verwijderd van de server
Staat niks meer ook daar uit de prullenbak
Pop3 mail adres
Echter wat ik ook doe als ik zoek op de naam van diegene waar het om gaat in Spotlight
Komen deze mails tevoorschijn??
Je ziet de eerste regels vd mail. Klik je er op dan kom ik in mijn mail programma. En kan de mail niet lezen. Dit betreft ontvangen mail.
Mijn zelf verstuurde mail naar diegene komt ook boven en wat blijkt ook als ik hier alles van verwijder komen ze boven met spotlight!?
En deze mails zijn zelfs volledig te lezen.
Ik weet dat ik het uit kan zetten in instellingen=> algemeen => zoek met spotlight instellingen maar dat is niet de oplossing.
Ik wil die berichten gewoon nooit meer zien.

XIII 13-09-15 13:56

Als je er heel erg graag vanaf wilt zou je je toestel als nieuw apparaat opnieuw kunnen installeren (zonder een backup terug te zetten).

Maar dat is meestal veel werk...

edje-ken 13-09-15 14:08

Ik zou bijna denken dat het gaat om mails in de vorm van criminele activiteiten omdat niemand en jezelf ze niet meer mogen zien.
Als je er zelf niet naar zoekt komen ze toch ook niet meer tevoorschijn.

Edje

PFH 13-09-15 16:36

nee Edje er is ook nog iets als de relationele sfeer
en ik zoek daar niet speciaal naar als je de eerste letters intikt van een ander onderwerp en die komen overeen met een naam komen ook die mails in beeld snap je dat?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 15:37 ----------

niemand hier die een oplossing weet?

TouchMe 13-09-15 17:58

Als het je echt zo hoog zit waarom gebruik je dan niet gewoon de tip van XIII ? Kost je eens een half uurtje van je leven en je bent overal van af.

PFH 13-09-15 18:18

Ik vraag dit omdat ik hoopte op een andere oplossing dan die ik zelf al had bedacht. Vandaar mijn vraag. Het is toch vreemd dat dingen bewaard blijven? Denk is aan je eigen privacy! Kijk zelf eens in je eigen telefoon het is toch raar dat als je denkt iets te verwijderen dit nog zichtbaar is? Het gaat toch ook om het princiepe? Inmiddels heb ik idd mijn ipad gewist en ben ik het kwijt maar toch wil ik graag weten of dit anders kan.

PFH 16-09-15 03:52

Niemand vd techneuten die het "echt" weet?

Pdrke 16-09-15 22:29

Mailbox met pop3 blijkt een probleem te zijn. Wanneer je alle mails delete en ook de prullenbak en je kijkt naar de opslag dan zie je dat de mail app nog altijd enkele 100en MB of meer in beslag neemt. Heb ik ook met mijn iphone pop3 mail. Als je even zoekt op google vind je op diverse fora meerdere mensen met dit probleem. Dit zou kunnen verklaren dat spotlight deze mails nog vindt omdat ze eigenlijk niet weg zijn. Probeer eens je pop3 account te verwijderen en stel deze dan nadien terug in en zoek nog eens. Ik denk dat ze dan weg zijn. Andere mogelijkheid is imap gebruiken ipv pop3.

PFH 17-09-15 02:54

Oke ik begrijp je maar ook sms berichten zijn zelfs nog zichtbaar. Idd ook op andere flora nergens een oplossing

Blazez 17-09-15 10:29

heb je hier iets aan?
How to Delete Messages from Spotlight Search Permanently

PFH 17-09-15 16:50

Helaas geen oplossing accoounts verwijderd en weer ingesteld.
Maar nog steeds zichtbaar

ipotdje 17-09-15 19:29

zet da mens uit u hoofd en laat ze je leven niet langer verpesten ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.