//

iPhone blijft staan op apple logo

iPhone blijft staan op apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit dus met een probleempje... Ik wou dus mijn iPhone updaten naar IOS 9 dus wou ik m eerst naar fabrieksinstellingen doen. Dat deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-15, 22:11
OmitAnimations OmitAnimations is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard iPhone blijft staan op apple logo

Ik zit dus met een probleempje... Ik wou dus mijn iPhone updaten naar IOS 9 dus wou ik m eerst naar fabrieksinstellingen doen. Dat deed ik dus. Toen die hem weer opnieuw ging opstarten zag ik m even updaten alleen toen sprong die naar de apple logo screen. En nu zit ik daar aan vast :S Weet iemand hoe ik dit kan fixen. Wat je moet weten voordat ik m naar fabrieksinstellingen wou doen was die gejailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-15, 08:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmitAnimations Bekijk bericht
Ik zit dus met een probleempje... Ik wou dus mijn iPhone updaten naar IOS 9 dus wou ik m eerst naar fabrieksinstellingen doen. Dat deed ik dus.
Dat is nogal een ge-dus.

Citaat:
Wat je moet weten voordat ik m naar fabrieksinstellingen wou doen was die gejailbroken.
OK. En wat jij moet weten is dat herstellen naar fabrieksinstellingen op het toestel zelf om evidente redenen niet kan werken op een toestel met een jailbreak.

Zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes 12.3. Zet geen backup met jailbreak restanten terug. Succes gewenst.
Reageren

Labels
apple logo, fabrieksinstellingen, iphone 5s, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot MBoxma iPhone algemeen 6 09-01-14 19:50
Iphone blijft op het apple logo staan SaCreficed iPhone algemeen 3 18-01-12 09:32
Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan niekde iPhone algemeen 3 09-07-11 14:12
iphone geblokkeerd, blijft op logo staan loeloesje Archief 3 10-11-09 18:39
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert kwabje Archief 3 19-01-09 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.