Data HealthKit is weg bij iOs9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOs9 zijn al mijn healthkit-data verdwenen. Ook na 24 uur wachten zijn de data van het afgelopen jaar niet meer terug. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data HealthKit is weg bij iOs9
Na de update naar iOs9 zijn al mijn healthkit-data verdwenen. Ook na 24 uur wachten zijn de data van het afgelopen jaar niet meer terug.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Wat kan ik doen om dit in het vervolg te voorkomen? De update liep niet helemaal soepel. Herstel van de iPhone 5S moeten doen maar alle andere data zijn via iCloud wel terug gekomen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik maak de back-up/synchronisatie met iTunes en heb de update ook met iTunes gedaan. En toch is alles weg. Kan ook nergens vinden dat je de opslag van de data van de HealthKit kunt aan- cq uitzetten in iCloud.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want daar zitten/zaten je gegevens in.
|
|||
|
|||
Nee, ik doe altijd de gewone synchronisatie/backup. Was mij ook niet bekend dat er verschil in inhoud was tussen deze 2 varianten van backup.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik ben er net achter. En dat na 5 jaar
Ik ben er altijd van uitgegaan dat de backup via de iCloud altijd versleuteld was en die optie alleen telde voor de backup via iTunes. Denkfout dus. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 12:42 ---------- Bedankt voor jullie ondersteuning timosha en vuurvreter. De data ben ik dus kwijt. |
Labels |
data kwijt, healthapp, ios9 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HealthKit laad geen data van andere apps | WardjeP | iPhone Apps | 0 | 29-10-14 21:09 |
Slechte ISPW alle data weg bij update | fyver | iPhone algemeen | 2 | 16-11-11 09:58 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|