//

overzetten contacten iphone naar ipad

overzetten contacten iphone naar ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar jaar een iphone4s, nu heb ik een ipad2air 64gb gekocht. Ik wil graag m'n contacten en agenda overzetten/synchroniseren. Dit lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-15, 19:45
Frederike Frederike is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Question overzetten contacten iphone naar ipad

Ik heb al een paar jaar een iphone4s, nu heb ik een ipad2air 64gb gekocht. Ik wil graag m'n contacten en agenda overzetten/synchroniseren. Dit lukt me niet met icloud en ook niet met i tunes. Wie kan het mij simpel uitleggen? Ik heb wel Wi-Fi maar gebruik geen 3g netwerk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-15, 21:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Waarom lukt het niet met iCloud? Het lijkt mij juist het makkelijkst als je je contacten synchroniseerd met icloud. Als je dan je ipad connect heb je ook meteen je contacts daar staan. Dat is juist het grootste gemak van de cloud functionaliteiten.
  #3  
Oud 19-09-15, 11:25
Frederike Frederike is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 20
Standaard iCloud lukt niet

Als ik iCloud opstart kan ik niet ontdekken hoe ik het moet doen, ik zie mijn contacten nergens staan, heb al allerlei uitleg geraadpleegd maar kom er niet uit. Vandaar deze vraag op dit forum in de hoop dat iemand mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik dit nu voor elkaar moet krijgen. Apps synchroniseren lukt wel. Foto's alleen die van de laatste maand en contacten en agenda lukt absoluut niet.
  #4  
Oud 19-09-15, 12:06
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frederike Bekijk bericht
Als ik iCloud opstart kan ik niet ontdekken hoe ik het moet doen, ik zie mijn contacten nergens staan, heb al allerlei uitleg geraadpleegd maar kom er niet uit. Vandaar deze vraag op dit forum in de hoop dat iemand mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik dit nu voor elkaar moet krijgen. Apps synchroniseren lukt wel. Foto's alleen die van de laatste maand en contacten en agenda lukt absoluut niet.
Kijk hier eens, https://support.apple.com/nl-nl/TS3998
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten overzetten van iphone naar simkaart FreBo1958 iPhone algemeen 6 12-06-15 21:04
Excel bestand naar Contacten iPad overzetten Marceltw iPad algemeen 2 23-01-14 13:58
bijvoorbeeld alleen notities en contacten overzetten van backup naar iphone hara_mo iPhone algemeen 4 06-01-14 18:05
Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon brenda2303 iPhone algemeen 4 12-11-13 14:35
Contacten overzetten van Samsung Galaxy S3 naar iPhone 5S bigboy52 iPhone algemeen 6 26-10-13 18:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.