//

Zwart scherm bij openen apps na update

Zwart scherm bij openen apps na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update van IOS 9.0 wordt mijn scherm zwart als ik een icoon aanklik. Maakt niet uit welke app. Facebook of Instellingen. Ik klik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-15, 10:28
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard Zwart scherm bij openen apps na update

Na de update van IOS 9.0 wordt mijn scherm zwart als ik een icoon aanklik. Maakt niet uit welke app. Facebook of Instellingen. Ik klik het aan en het verschijnt en dan gaat het scherm op zwart. Als ik dan op de homeknop klik verdwijnt het zwarte scherm en ben ik weer op het beginscherm van mijn telefoon. Iemand een idee hoe dit weg te krijgen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2015 om 09:37 ----------

Hij doet het weer. Simpele oplossing: opnieuw opstarten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-15, 12:30
wouterk100 wouterk100 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 8
Standaard

Hoi,
Ik heb datzelfde probleem. Na opstarten is het opgelost maar na een tijdje komt het weer voor. De Iphone herstellen via ITunes lost het niet op en het is ook in iOS 9.01.
Heb je het nu nog steeds?
Gr. Wouter
  #3  
Oud 30-09-15, 12:55
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Hoi Wouter,
Ja, heb het probleem nog steeds af en toe. Inderdaad opnieuw opstarten. Dan is het weer weg. Ik had het voor de iOS 9 update alleen met mijn camera als ik die vanaf het beginscherm startte, dus dat je hem omhoog veegt. Dan was hij gelijk weg. Moest ik echt ww invullen en dan op camera drukken. Maar ja, daar is die snelkoppeling juist voor om snel bij je camera te kunnen komen.
  #4  
Oud 30-09-15, 13:01
wouterk100 wouterk100 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Hoi Wouter,
Ja, heb het probleem nog steeds af en toe. Inderdaad opnieuw opstarten. Dan is het weer weg. Ik had het voor de iOS 9 update alleen met mijn camera als ik die vanaf het beginscherm startte, dus dat je hem omhoog veegt. Dan was hij gelijk weg. Moest ik echt ww invullen en dan op camera drukken. Maar ja, daar is die snelkoppeling juist voor om snel bij je camera te kunnen komen.
Aha, je hebt het ook nog steeds.
Dat met de camera had ik ook al met de vorige OS. Dat was opgelost door de iPhone te herstellen. Maar dit probleem laat zich niet zo makkelijk oplossen. Ik vind het erg irritant en twijfelde of het niet een hardware (geheugen) probleem is..
  #5  
Oud 30-09-15, 13:06
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Bij mij ging dat niet weg met de camera. Heb ik al vanaf het begin. Heb apple hierover gebeld. Ze zeiden dat ik een nieuwe telefoon kon krijgen als ik dat wilde. Heb 2 jaar garantie, maar ik heb dat niet gedaan. Ze dachten dat het misschien door een app kwam. Moest hem als nieuw doen, en dat een tijdje doen. Dat ging goed, maar heb toch alles er weer op gezet. Heb er ook niet zoveel verstand van. Maar baal er wel van.
  #6  
Oud 30-09-15, 13:09
wouterk100 wouterk100 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Bij mij ging dat niet weg met de camera. Heb ik al vanaf het begin. Heb apple hierover gebeld. Ze zeiden dat ik een nieuwe telefoon kon krijgen als ik dat wilde. Heb 2 jaar garantie, maar ik heb dat niet gedaan. Ze dachten dat het misschien door een app kwam. Moest hem als nieuw doen, en dat een tijdje doen. Dat ging goed, maar heb toch alles er weer op gezet. Heb er ook niet zoveel verstand van. Maar baal er wel van.
Ik heb een zakelijk abonnement en kan mijn toestel om laten ruilen ivm met de camera. Maar het was opgelost na het terugzetten via iTunes. Maar nu dat probleem met de apps die het scherm zwart maken en kennelijk heeft niet iedereen dat. Misschien toch een hardware issue?
  #7  
Oud 30-09-15, 13:39
HenkvanR HenkvanR is offline
• iOS 11.3
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 81
Standaard

Bij mij zie ik alleen een zwarte flits en dan opent de app gewoon dit was voor de iOS update niet zo.
__________________
Groeten Henk
  #8  
Oud 30-09-15, 14:02
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Er is toch blijkbaar iets niet goed met de iPhone 6. Ik heb dit met mijn 4S nooit gehad.
  #9  
Oud 02-10-15, 13:34
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

is dit het probleem?
https://www.youtube.com/watch?v=2PEkcKxla9E
Zijn veel mensen die dat ook melden op:
https://discussions.apple.com/thread...t=105&tstart=0

Daar hebben ze het er over dat aanpassen van het zoom niveau naar standaard wel eens helpt bij sommige mensen.
  #10  
Oud 02-10-15, 14:05
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Er is toch blijkbaar iets niet goed met de iPhone 6. Ik heb dit met mijn 4S nooit gehad.
Ligt niet aan de iPhone 6. Ik heb het sinds iOS9 ook op mijn 5S.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2015 om 13:07 ----------

Het youtubefilmpje laat zien wat het probleem ks, ook op een 5S overigens.
  #11  
Oud 05-10-15, 09:19
wouterk100 wouterk100 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 8
Angry

Ik ben benieuwd wanneer dit opgelost wordt. Volgens de link in de apple.com thread verdwijnt het na herstart maar komt terug zodra er gebeld is vanuit stand-by.
Erg hinderlijk!
  #12  
Oud 05-10-15, 17:57
Egbertb Egbertb is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Ook op iPhone 5S

Wat een drama, en er is echt geen oplossing, ook herstarten niet.
Inmiddels 9 pagina's klachten op https://discussions.apple.com/thread...t=120&tstart=0.
En zelfs geen 'bewijs van ontvangst' van Apple.
  #13  
Oud 09-10-15, 11:34
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
is dit het probleem?
https://www.youtube.com/watch?v=2PEkcKxla9E
Zijn veel mensen die dat ook melden op:
https://discussions.apple.com/thread...t=105&tstart=0

Daar hebben ze het er over dat aanpassen van het zoom niveau naar standaard wel eens helpt bij sommige mensen.
Ja, dit is wat ik heb inderdaad. Heb hem nou met de home en aan/uit knop gedaan, kijken of dat helpen gaat. Elke keer mijn telefoon opnieuw opstarten heb ik ook niet veel zin in. Wordt tijd dat Apple hier wat mee doet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2015 om 10:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterk100 Bekijk bericht
Ik ben benieuwd wanneer dit opgelost wordt. Volgens de link in de apple.com thread verdwijnt het na herstart maar komt terug zodra er gebeld is vanuit stand-by.
Erg hinderlijk!
Ik bel en ontvang met een oortje, ben taxichauffeur. Of bedoel je dat niet met stand-by?
  #14  
Oud 10-10-15, 14:01
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik hoop dat het in iOS9.1 opgelost is.
  #15  
Oud 10-10-15, 14:20
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Ik hoop dat het in iOS9.1 opgelost is.
Ik kijk net bij mijn versie maar ik heb al 9.0.2. En het is nog steeds niet opgelost. Helaas.
  #16  
Oud 13-10-15, 11:51
martijn77 martijn77 is offline
• iOS 14.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 35
Standaard

raar, ik had zelf een topic over dit probleem gemaakt http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...arten-app.html waar niemand op reageert en hier blijkt dus dat veel meer mensen last hebben van dit probleem, nou ja fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt en balen dat dat meerdere mensen hier last van hebben/ dit lijkt mij een echte iOs9 probleem want in 8 zat dit niet. Wachten maar op 9.1.
  #17  
Oud 13-10-15, 11:56
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn77 Bekijk bericht
raar, ik had zelf een topic over dit probleem gemaakt http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...arten-app.html waar niemand op reageert en hier blijkt dus dat veel meer mensen last hebben van dit probleem, nou ja fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt en balen dat dat meerdere mensen hier last van hebben/ dit lijkt mij een echte iOs9 probleem want in 8 zat dit niet. Wachten maar op 9.1.
Hoi Martijn, ik heb mijn topic al op 19 september aangemaakt. Misschien dat er daarom geen mensen op jouw topic reageren.
Ik baal er stevig van dat gezeur met dat zwarte scherm. Als je hem opnieuw opstart gaat het even goed en dan begint het weer. Wachten maar tot Apple met een update komt die dit fixed.
  #18  
Oud 13-10-15, 12:03
martijn77 martijn77 is offline
• iOS 14.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 35
Standaard

het is toch verschrikkelijk, even snel een foto maken kan gewoon niet eens meer. Sterker nog als je Rabobankieren hebt via de app werkt dit gewoon überhaupt niet eens meer. Wat een drama.
  #19  
Oud 13-10-15, 12:07
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn77 Bekijk bericht
het is toch verschrikkelijk, even snel een foto maken kan gewoon niet eens meer. Sterker nog als je Rabobankieren hebt via de app werkt dit gewoon überhaupt niet eens meer. Wat een drama.
Kun jij wel via dat scherm waar je snel je camera kunt omhoogvegen de camera oproepen? Dat kan bij mij ook niet. Ik bedoel dus het scherm voordat je je wachtwoord invult.
  #20  
Oud 15-10-15, 09:51
martijn77 martijn77 is offline
• iOS 14.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 35
Standaard

exact hetzelfde probleem, als ik omhoog swipe dan krijg ik zwart scherm, en dan erna dan doet hij het wel. De rabo app heeft een update gehad waardoor hij nu wel de 2e keer opstart. Om mij heen komen steeds meer mensen met dit probleem. Ipads iphone allemaal dit probleem, het kan toch niet lang meer duren of er komt een update mag ik hopen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwart scherm na update IOS 7.1 yaelhoep iPhone algemeen 2 18-03-14 13:41
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm daantje22 iPad algemeen 13 07-11-12 13:17
apps verkleinen tot kwart van scherm bij openen app. Dijon92 iPhone Apps 2 01-02-12 10:52
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
zwart scherm na openen cydia litmanen10 Jailbreak apps en thema's 3 15-01-09 21:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.