//

iOS 9.1 public beta stoppen

iOS 9.1 public beta stoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al uren zitten proberen en ik krijg de update maar niet weg... Heb al vanuit DFU hersteld via itunes. Heb dan het profiel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-15, 19:21
Cokeman Cokeman is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard iOS 9.1 public beta stoppen

Ik heb al uren zitten proberen en ik krijg de update maar niet weg...

Heb al vanuit DFU hersteld via itunes. Heb dan het profiel verwijderd en opnieuw iOS 9 terug gezet, maar dan zet hij altijd de reservekopie terug met dit profiel natuurlijk en dan staat de update er terug.

Ik ga nu eens alle apps geïnstalleerd zijn een nieuwe reservekopie maken zonder het beta profiel en dan nog een keer proberen.

Iemand raad?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2015 om 19:18 ----------



Oh het is gelukt uiteindelijk door het profiel te verwijderen en dan een nieuwe reservekope te maken. Bij instellingen blijft er wel een '1' staan die zegt dat er een update is, maar als ik dan ga kijken staat er dat de software up-to-date is met iOS 9.0

Laatst gewijzigd door Cokeman; 20-09-15 om 20:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil ios9 beta vs public beta sjoeii iPhone algemeen 3 20-07-15 12:18
iCloud en iOS9 public beta biggest iCloud 5 12-07-15 17:42
ervaringen met ios 8 beta en osx yosemite beta apppie90 iPhone algemeen 38 26-06-14 23:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.