//

Iphone 5 64 gb zwart valt uit, behalve aan de oplader

Iphone 5 64 gb zwart valt uit, behalve aan de oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iphone 5 64 gb. Eerst startte hij telkens opnieuw op. Iedere keer verscheen het apple logo zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-15, 00:07
Sorcovic Sorcovic is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard Iphone 5 64 gb zwart valt uit, behalve aan de oplader

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iphone 5 64 gb. Eerst startte hij telkens opnieuw op. Iedere keer verscheen het apple logo zonder door te starten. Nu start hij ineens wel helemaal door, maar valt hij na enkele minuten uit. Als hij aan de oplader zit, valt de telefoon niet uit. Verder verandert het batterijpercentage niet. Wie kan mij hierbij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-15, 02:42
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Het lijkt erop dat je batterij aan vervanging toe is.
  #3  
Oud 21-09-15, 09:21
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Heb je destijds gekeken of je batterij in het omruilprogramma van Apple viel. De 5 heeft een serie met slechte batterijen gehad waarvoor Apple een omruilprogramma heeft/had
  #4  
Oud 21-09-15, 10:07
Sorcovic Sorcovic is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Ik weet van het vervangingsprogramma, maar daar viel mijn iphone niet onder. Ik neig ook naar de batterij. Maar als ik dan op internet wat fora afga, dan kom ik ook want andere mogelijkheden tegen. Zo hebben ze het over problemen met het moederbord of problemen met de pinnetjes op het moederbord waar je de batterij vast klikt.

Oplossingen als: restore en dfu mode heb ik allemaal al geprobeerd, zonder resultaat.
  #5  
Oud 21-09-15, 10:15
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Is hij al twee jaar oud? Wellicht kan je nog iets met garantie (2e jaar bij apple alleen als je hem direct bij Apple gekocht hebt, anders 2e jaar garantie bij leverancier).
  #6  
Oud 21-09-15, 10:18
Sorcovic Sorcovic is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard

Ja hij is helaas al ouder dan twee jaar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2015 om 09:40 ----------

Samenvattend even wat kernzinnen: iphone blijft werken aan de lader, eenmaal ervan af valt hij na een aantal minuten uit. Percentage van de batterij veranderd niet. Zou idd een batterij probleem kunnem zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
  #7  
Oud 21-09-15, 11:27
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Tja, ouder dan 2 jaar, niet meer in garantie, DFU reset en restore (en als nieuw toestel geinstalleerd zonder backup neem ik aan) allemaal geprobeerd?
Dan zou ik toch idd denken aan een hardware probleem.
1/ voorleggen aan Apple en kijken wat een check of reparatie kost (ze kunnen in de winkel de batterij testen/controleren/meten).
2/ naar een reparateur/reparatiewinkel gaan en voorleggen. Kijken wat ze voor je kunnen doen.
3/ Zelf een batterij kopen en deze er in zetten (ifixit.com voor handleiding/info) en kijken of dat het probleem oplost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S - Scherm valt uit, telefoon is AAN? Supje iPhone algemeen 3 26-08-15 10:54
iPhone 4s doet niets meer behalve zwart scherm en Apple logo Vivina iPhone algemeen 3 23-09-13 11:41
iphone valt uit en gaat niet aan kimvb iPhone algemeen 10 23-07-13 10:39
iPhone valt uit en gaat aan sentmen iPhone algemeen 3 02-02-11 15:59
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple Bert60 Archief 2 04-10-10 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.