//

iOS9 bug (scherm draaien)

iOS9 bug (scherm draaien) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iPhone 6 Plus geupdate heb na iOS9 heb ik last van verscheidene bugs. Ik had hier in mindere mate al last van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-15, 21:49
Klementino Klementino is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 10
Standaard iOS9 bug (scherm draaien)

Sinds ik mijn iPhone 6 Plus geupdate heb na iOS9 heb ik last van verscheidene bugs.

Ik had hier in mindere mate al last van in iOS8(meest recente versie voor 9).

Als ik mijn scherm draai dan blijft hij regelmatig in landschapmodus hangen, ook als ik mijn iPhone rechtop hou. Dit kon ik oplossen door de telefoon de andere kant op in landschapmodus te draaien en dan weer recht te draaien. Daardoor draaide het beeld bijna helemaal rond(dus eerst naar op de kop, dan naar de landschapmodus waarin ik hem nu gedraait had en vervolgens rechtop). Niet heel erg maar kan soms wel storend zijn!

Sinds de update naar iOS9 merk ik dat hier veel meer bij mis gaat. Als ik het home screen laad dan kan het zijn dat mijn achtergrond nog een kwart naar links gedraaid is terwijl de rest van de interface rechtop staat(dit duurt vaak minder dan een seconde).

Veel irritanter is echter dat de notificatiebalk bij whatsapp standaard links onderin of rechtsbovenin (en dan gekanteld) getoond wordt, moeilijk te lezen dus.

Mijn vriendin heeft een 5s en heeft sinds de update hier ook last van.

Overigens heb ik nog meer issues met Whatsapp, maar ik heb het gevoel dat dat meer aan Whatsapp zelf ligt. Zo verliest ie soms zijn verbinding een poosje(schakel ik van wi-fi naar 4g en terug dan doet ie het meestal weer). Ook scrollt Whatsapp regelmatig helemaal naar onderen in een gesprek. Ook als ik 5 pagina's terug aan het lezen ben. Ik zit in een aantal groepgesprekken en dat gaat soms nogal hard. Gevolg is dat ik steeds weer op moet zoeken waar ik was gebleven wat het, toch al lastige, teruglezen van berichten een stuk lastiger maakt. (dit gebeurt als er nieuwe berichten binnenkomen in dit gesprek)

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-15, 09:02
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Dat scherm draai probleem heb ik ook op mijn ipad air.

Niet op mijn 5s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
 iPhone 5S 32Gb iOS9 springt op zwart scherm bij openen apps. jpwg001 iPhone algemeen 18 15-10-15 12:59
iOS9, Newsfeed in suggestions scherm Blazez iPad algemeen 1 18-09-15 16:18
Verbinding cirkel boven in scherm blijft draaien cuevision iPhone algemeen 6 15-09-14 16:50
Scherm draaien cyberchase iPhone algemeen 7 23-04-11 13:31
Navigon: Draaien scherm tegengaan Hyperduc iPhone Navigatie 7 22-08-10 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.