iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/167689-bevalt-de-iphone-6s-plus.html)

Blackfire 08-10-15 13:46

Via Apple geannuleerd ja en geld terug gekregen. (14dagen bedenk tijd hé)
Batterij was op 2uur tijd al 50% :mad:

De nieuwe nu heb ik pas sinds gisterenavond! momenteel op 65% en 4u gebruik :-)
Veel beter.

milan13 08-10-15 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 1008825)
Kleine teleurstelling wel, ze vertelden me eerst dat ik de 6s vrijdag zou kunnen verwachten, nu dus 1 a 2 weken later.. Beetje jammer dit :(

Krijg m zondag binnen:D:D

Ben benieuwd naar alle bevindingen van degene die m morgen allemaal al mogen ontvangen.

Blackfire 08-10-15 21:57

Eerste laadbeurt zit erop. Deze morgen om 7u van een nachtje laden en nu is deze uitgevallen na 10u15 gebruik volgens apple battery status
Zeer tevreden nu met deze nieuwe 6s (2de keer goeie keer bij deze :))

Affinity 08-10-15 22:45

Dat is sterker dan mijn 6 Plus vroeger lol wtf :)

Ik heb even een full restore gedaan en sindsdien wil imessage niemeer activeren :/ iemand een idee?

TonM 09-10-15 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 1007343)
Mooi bij je 6 blijven, 6S is loodzwaar. Gaat me nu al tegen staan.

Ja, die 14 gram verschil met de 6 is duidelijk voelbaar. Je sjouwt je een breuk aan die 6s......

Harley4 09-10-15 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TonM (Bericht 1009193)
Ja, die 14 gram verschil met de 6 is duidelijk voelbaar. Je sjouwt je een breuk aan die 6s......

Ik zei het toch

wittemuis 09-10-15 17:47

Ik heb net de 6 S plus gekregen
Vind hem tof maar hij reageert heel erg slecht op mijn aanrakingen. Nu heb ik er z'n glas bescherm hoesje op laten zetten. Zou het hierdoor kunnen? Of is dit bekend probleem?

rweerink 09-10-15 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wittemuis (Bericht 1009204)
Ik heb net de 6 S plus gekregen
Vind hem tof maar hij reageert heel erg slecht op mijn aanrakingen. Nu heb ik er z'n glas bescherm hoesje op laten zetten. Zou het hierdoor kunnen? Of is dit bekend probleem?

Dat probleem heeft de 6S zeker niet, ik gebruik hem zonder screenprotector.

iPhoneAlot 09-10-15 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TonM (Bericht 1009193)
Ja, die 14 gram verschil met de 6 is duidelijk voelbaar. Je sjouwt je een breuk aan die 6s......

De 6s Plus is niet meer te doen. PostNL bezorgt 'm met een dieplader. Zondagavond wordt de route afgegrendeld. Ik heb 'm uiteraard besteld met de Apple Side Wheels en de Apple Handle Bar. Ik heb een Big Bag besteld als hoesje.

wittemuis 09-10-15 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rweerink (Bericht 1009205)
Dat probleem heeft de 6S zeker niet, ik gebruik hem zonder screenprotector.

Zal dat het dan zijn?..

rweerink 09-10-15 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wittemuis (Bericht 1009207)
Zal dat het dan zijn?..


Daar kom je helaas maar op 1 manier achter.

Wim_ 09-10-15 18:33

Ik heb op de 6 plus steeds een goede glass screenprotector gebruikt zonder problemen

apotheosis 09-10-15 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wittemuis (Bericht 1009204)
Ik heb net de 6 S plus gekregen
Vind hem tof maar hij reageert heel erg slecht op mijn aanrakingen. Nu heb ik er z'n glas bescherm hoesje op laten zetten. Zou het hierdoor kunnen? Of is dit bekend probleem?

Rare benaming. ;)

Ik heb een glasprotector opgelegd en alles werkt steengoed hier.
Ik kan die der ook zoveel afhalen als ik wil en terug opleggen.
Als jij die glasprotector eraf doet en dan werkt uw aanraking wel goed dan ist die glasprotector die waarschijnlijk nie zo top is.

Dit is de mijne:

https://m.bol.com/nl/p/-/9200000040288378

Wel belgie.
Werkt perfect op de 6s plus.
Er zat bij mij ook stuf bij om te kuisen, als ge afhaalt kan er stof zijn dan moede sowieso afkuisen.

TonM 09-10-15 20:47

Op de batterij na (bij sommige mensen) zie ik hier merendeels erg positieve reacties over de 6s.
Nu zie op het internet ook wel behoorlijk wat vervelende verhalen over veelvuldig uitvallen van flitser en/of camera, erg heet worden van home knop, gekleurde vlekken in het scherm.
Zijn dit allemaal verhalen van Apple haters of zit er wel een kern van waarheid in?
Ik ben aan een nieuw toestel toe en ben nu op het punt dat ik twijfel (vanwege deze verhalen) tussen de 6s en die nieuwe microsoft (sorry :P ) lumia 950 waar ik erg veel goede dingen over hoor (nogmaals sorry :P )

Affinity 09-10-15 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TonM (Bericht 1009224)
Op de batterij na (bij sommige mensen) zie ik hier merendeels erg positieve reacties over de 6s.
Nu zie op het internet ook wel behoorlijk wat vervelende verhalen over veelvuldig uitvallen van flitser en/of camera, erg heet worden van home knop, gekleurde vlekken in het scherm.
Zijn dit allemaal verhalen van Apple haters of zit er wel een kern van waarheid in?
Ik ben aan een nieuw toestel toe en ben nu op het punt dat ik twijfel (vanwege deze verhalen) tussen de 6s en die nieuwe microsoft (sorry :P ) lumia 950 waar ik erg veel goede dingen over hoor (nogmaals sorry :P )

Ik heb nog niks van negatiefs gemerkt, behalve de batterij.

Voor de rest een heerlijk toestel (ik kom zelfs van een 6 Plus)

Vercamer 09-10-15 22:55

Ik ben niet overtuigd. Kom van een samsung s6 edge en had daar op elk gebied een beter gevoel bij behalve met de batterij die rampzalig was. Haalde 2u gebruikstijd op mobiel internet. Nu 5u45. Voor mij is de batterij dus een verbetering.

Timdi 10-10-15 11:05

6S Plus space vanochtend binnen gekomen; wat een genot! Ik kom van de iPhone 5S dus het is voor mij echt een enorm verschil in snelheid en werkcomfort (vanwege het grote scherm).

Stel dat er nog mensen zijn die twijfelen om de 6S Plus te kopen terwijl je een 5S hebt: gewoon doen.. ;-)

Affinity 10-10-15 12:02

Ik vraag mij toch af of het normaal is na een uurtje gebruik al 20% kwijt te zijn....

Licht gebruik zoals safari/tapatalk en af en toe eens facebook (niet op achtergrond).

Ik heb zelfs ALLES uitstaan wat maar kan uitstaan om batterij te sparen.

Guest-20180925190238 10-10-15 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1009250)
Licht gebruik zoals safari/tapatalk en af en toe eens facebook (niet op achtergrond).

Omdat gij het zijt ga ik nog eens één keer (en dan nooit meer) naar een grafiekske verwijzen:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post958085

Affinity 10-10-15 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1009251)
Omdat gij het zijt ga ik nog eens één keer (en dan nooit meer) naar een grafiekske verwijzen:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post958085

Ik gebruik facebook zelden, het staat dan ook net maar op plaats 3 bij de verbruikers ver achter Tapatalk en Safari.

Op mijn 6plus gebruikte ik het ook sporadisch, maar daar haalde ik 10-11u gebruik mee. Het zou mij straf lijken als mijn 6S slechts de helft van (identiek hetzelfde) gebruik haalt van een 6 Plus.

Zoals ik zeg staat alles uit wat maar kan uitstaan.

Tenzij dit normaal is dan klaag ik niet. Maar volgens die ene TSMC battery test in geekbench 3 haalde die toch 7u50 gebruik. Ik zou dus +- rond de 5 nauwelijks 6u halen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.