//

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)?

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) gewoon een zwaardere batterij erin zetten probleem opgelost heb een 2800 mah batterij erin zitten nu in een iphone 6 , 2 dagen te gebruiken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 10-10-15, 13:44
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

gewoon een zwaardere batterij erin zetten probleem opgelost
heb een 2800 mah batterij erin zitten nu in een iphone 6 , 2 dagen te gebruiken met Wi-Fi aan en of op 4g no problemo ook met facebook en skype en whats app open en snachts ook gewoon telefoon aan wel Wi-Fi uit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 10-10-15, 13:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
gewoon een zwaardere batterij erin zetten probleem opgelost
Het probleem met "zwaardere batterijen" is dat die ook zwaarder en groter zijn. De capaciteit van elke accu wordt bepaald door het volume LXBXH. Een accu die hetzelfde volume heeft als de originele Lithium-Polymer cel heeft ook ongeveer dezelfde capaciteit. Tenzij jij in een universum woont met andere natuurwetten dan de onze.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-10-15 om 14:06. Reden: Schreifvauten
  #103  
Oud 10-10-15, 14:18
Order66 Order66 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 26
Standaard

iPhone 6S A9 chips: why are there two and what's the difference between them? (Wired UK)
  #104  
Oud 10-10-15, 19:41
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ok leg dan eens uit dat mijn iphone 6 nu wel 2 dagen doet met de batterij en met de orginele maar 1 dag ?? met zelfde gebruik enz ?
  #105  
Oud 11-10-15, 10:54
iChase iChase is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb hem sinds gisteren nadat ik eind 2014 dacht even overstappen naar android. Ik had toen een 5s en daarna een Galaxy Alpha. Wat een gezeik met android bahah. Ik ben er dus superblij mee. Alles werkt lekker en snel maar is wel heel veel zwaarder dan de Alpha. Dat is even wennen. De 3d touch werkt echt super en makkelijk in sommige situaties. Ik was ook al gewend geraakt aan de aan/uit knop die bij de Alpha op de zijkant zat, bij de iPhone is dat nu dus ook dus dat scheelt.

Enigste waar ik van baal is dat de iconen mega groot zijn. En dat de Wi-Fi nog steeds uit gaat zodra de iPhone een tijdje op stand bij staat. Is hier nog steeds geen oplossing voor? Ik zet, zodra ik thuis ben mijn mobiele data uit, maar dan krijg ik niks meer binnen. Alleen als ik dus mijn phone check.
  #106  
Oud 11-10-15, 11:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iChase Bekijk bericht
Ik zet, zodra ik thuis ben mijn mobiele data uit, maar dan krijg ik niks meer binnen.
Push berichten en mail zouden ook moeten binnenkomen als mobiele data uitstaat (via een WOL pakket). Bij mij is dat iCloud mail, Messages, Telegram, Threema en push berichten van apps zoals Star Walk enz...
  #107  
Oud 11-10-15, 11:35
iChase iChase is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Push berichten en mail zouden ook moeten binnenkomen als mobiele data uitstaat (via een WOL pakket). Bij mij is dat iCloud mail, Messages, Telegram, Threema en push berichten van apps zoals Star Walk enz...
Bij mij helemaal niks, geen whatsapp, mails, fb berichten etc. Is hier een instelling voor om toch de push berichten door te krijgen?

Net als vanochtend toen ik wakker werd en ging checken, de ene melding naar de andere
  #108  
Oud 11-10-15, 15:26
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Heb m net binnen en bevalt meteen al.
Alleen heb zelf wel een probleempje, heb per ongeluk mn enige reservekopie in iTunes weggegooid, hebben jullie enig idee of deze nog te achterhalen is?
Heb mn prullenmand ook al geleegd
  #109  
Oud 11-10-15, 15:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
hebben jullie enig idee of deze nog te achterhalen is?
Heb mn prullenmand ook al geleegd
Als je regelmatig Time Machine backups gemaakt hebt kan je die backup terughalen.
  #110  
Oud 11-10-15, 16:11
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je regelmatig Time Machine backups gemaakt hebt kan je die backup terughalen.
Dat is nou juist het probleem, dat heb ik niet gedaan.
Vanmorgen nog een reservekopie gemaakt van mn iPhone 6 maar de kopie per ongeluk verwijderd en ook de prullenmand zonder na te denken leeggemaakt

Ik dacht dat mss iemand zou weten of er diep op mijn computer de reservekopie toch nog verstopt zit ergens..
  #111  
Oud 12-10-15, 06:55
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Dat is nou juist het probleem, dat heb ik niet gedaan.
Vanmorgen nog een reservekopie gemaakt van mn iPhone 6 maar de kopie per ongeluk verwijderd en ook de prullenmand zonder na te denken leeggemaakt

Ik dacht dat mss iemand zou weten of er diep op mijn computer de reservekopie toch nog verstopt zit ergens..
Gelukkig wel al mn contacten weten te redden.

Moet zeggen dat de 6s me erg bevalt, merk eigenlijk niks van het gewichtsverschil.
Batterij is ook prima in orde, gedurende de nacht is er bij ongeveer 5% af gegaan, dat vind ik wel respectabel (niet storen aan).

Camera heb ik nog niet echt uit kunnen proberen.

3D-touch is een hele leuke toevoeging, maar ik denk niet iets waarvoor je een nieuwe iPhone gaat kopen.

Toestel voelt snel en alles gaat lekker soepel, ook ben ik blij dat ik eindelijk een afgestapt ben van het 16Gb model.

Wel zou ik graag een toevoeging zien, een App of icoontje, zoals dat bij een jailbreak wel kan, waarmee je alle openstaande Apps in 1 x kan "killen" en dus niet zoals nu 1 voor 1 verwijderen (geeft je RAM ook weer wat meer ruimte, gelukkig is dat nu 2Gb).
  #112  
Oud 12-10-15, 09:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Wel zou ik graag een toevoeging zien, een App of icoontje, zoals dat bij een jailbreak wel kan, waarmee je alle openstaande Apps in 1 x kan "killen" en dus niet zoals nu 1 voor 1 verwijderen (geeft je RAM ook weer wat meer ruimte, gelukkig is dat nu 2Gb).
Dat doet iOS 9 wel voor jou. Daar moet je jezelf niet meer mee bezighouden.
  #113  
Oud 12-10-15, 13:44
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat doet iOS 9 wel voor jou. Daar moet je jezelf niet meer mee bezighouden.
Wordt dit vanzelf geregeld dan zoals jij zegt?
Soms heb ik nl t idee dat er zoveel apps openstaan dat het mss wel wat effect heeft op het rekenwerk van de iPhone.

Batterij is bij mij top.. Springt net op 94%, ruim 4 uur verder met redelijk wat mail welke binnenkomt en af en toe wat apps openen.. Het valt me iig niet tegen..
  #114  
Oud 12-10-15, 13:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Wordt dit vanzelf geregeld dan zoals jij zegt?
Yep! Beruchte "memory hogs" zoals bv. Feesboek worden zelfs in een jettisoned (Jetsam Event) state gezet. Dus, er uit gekieperd. Beschaafdere apps gaan in een suspended state.
  #115  
Oud 12-10-15, 14:01
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Batterij is bij mij top.. Springt net op 94%, ruim 4 uur verder met redelijk wat mail welke binnenkomt en af en toe wat apps openen.. Het valt me iig niet tegen..
Standby tijd is altijd al heel goed geweest bij de iPhones vind ik... Zelfs mijn vrouw haar 5S haalde 42u+ dit weekend en zat nog op 25%.

Het effectief gebruik vind ik wat tegenvallen in vergelijking met mijn oude 6 Plus. Maar je kan niet alles willen
  #116  
Oud 12-10-15, 14:46
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Even nog een vraagje.
Waar openen jullie je Excel, Word en PDF bestanden op het moment mee?

Ik heb wat van Microsoft gedownload, maar deze zijn nog niet up-to-date voor iOS 9..
  #117  
Oud 12-10-15, 14:47
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Je hebt nu Numbers en Pages voor de iPhone. Ik weet niet of je die daarmee kan openen maar ik zou denken van wel.
  #118  
Oud 12-10-15, 14:57
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Even nog een vraagje.
Waar openen jullie je Excel, Word en PDF bestanden op het moment mee?

Ik heb wat van Microsoft gedownload, maar deze zijn nog niet up-to-date voor iOS 9..
Ik heb een jaarabonnement op MS-office, dat betekent 5 installaties op Pc's en vele op mobiele apparaten, met vrijwel volledige functionaliteit. Inmiddels up-to-date met iOS9.x
  #119  
Oud 12-10-15, 15:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Waar openen jullie je Excel, Word en PDF bestanden op het moment mee?
Voor PDF documenten heb je in principe niets nodig. Ik gebruik wel Readdle PDF Expert 5 (werkt perfect met iCloud Drive). Voor Mickey$oft Office documenten kan je Readdle Documents 5 gebruiken (werkt ook perfect met iCloud Drive).

https://readdle.com/products/documents
  #120  
Oud 12-10-15, 16:20
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Even nog een vraagje.
Waar openen jullie je Excel, Word en PDF bestanden op het moment mee?

Ik heb wat van Microsoft gedownload, maar deze zijn nog niet up-to-date voor iOS 9..
Ik heb hier de standaard word/excel van microsoft al een poos draaien en dat werkt prima, ook met iOS9. Nog nooit problemen gehad. Een paar documenten op dropbox en gaan met die banaan. Werkt prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
He Pa bevalt je iPad? KvdS iPad algemeen 4 29-04-12 09:55
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? milan13 iPhone algemeen 384 06-04-11 13:05
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.