//

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)?

En hoe bevalt de iPhone 6s (Plus)? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Idd, na 6 uur gewoon de iphone te laten liggen met alle internetverbingen uit, geef hij aan dat hij 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 20-10-15, 16:06
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Idd, na 6 uur gewoon de iphone te laten liggen met alle internetverbingen uit, geef hij aan dat hij 1 uur is gebruikt.
Dat klopt echt niet, tenzij je misschien youtube had openstaan ofzoiets??
Ik had eens youtube vergeten sluiten, GSM scherm stond wel uit, maar na de nacht had ik plots 30% verbruikt en stond mijn GSM zogezegd op "10 uur gebruik".


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Als ik dan niet tevreden was, dan mocht ik contact opnemen met de apple store om het toestel terug in te leveren ivm niet tevreden binnen de 14 dagen.
Bekijk eens hoeveel uur effectief gebruik je eruit haalt als je van 100 tot 1% gaat, als dat tussen de 6-7 uur is zit je wel goed.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 20-10-15, 21:00
Qwrtje Qwrtje is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Berghem
Berichten: 10
Standaard

Overgestapt van de 5 naar 6S.

Bevalt goed, super snel. ik heb alleen vaak moeite dat de vingerafdruk scanner niet altijd mijn vingers herkent, had het toch wel beter verwacht..
ene dag gaat het wel goed, volgende dag gaat het in een keer stuk minder.
  #183  
Oud 20-10-15, 21:01
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

@affinity: ja, ik snap ook niet vanwaar dat verbruik telkens komt. Internetverbinding staat helemaal af en alle apps sluit ik telkens netjes af.
En volgens apple zou de batterij technisch in orde zijn.
Wanneer ik nu op dit moment kijk dan staat er, gebruik : 6uur32min en standby 26uur. En het batterij percentage is 56%.
Maar als ik alles optel wat ik gedaan heb met het toestel dan kom ik maar op ongeveer 1 uur. Vraag me af wat de iphone de overige 5 uren dan heeft gedaan.
Want internetverbinding stond telkens af wanneer ik niks aan het doen was met het toestel
In dit topic stond nog iemand die iets gelijksaardig aan de hand had met een iphone 6s plus.
  #184  
Oud 20-10-15, 21:17
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qwrtje Bekijk bericht
Overgestapt van de 5 naar 6S.

ik heb alleen vaak moeite dat de vingerafdruk scanner niet altijd mijn vingers herkent, had het toch wel beter verwacht..
Daar heb ik nou helemaal geen last van, bij mij werkt ie echt supergoed..
  #185  
Oud 20-10-15, 23:13
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
@affinity: ja, ik snap ook niet vanwaar dat verbruik telkens komt.
Wanneer ik nu op dit moment kijk dan staat er, gebruik : 6uur32min en standby 26uur. En het batterij percentage is 56%.
Maar als ik alles optel wat ik gedaan heb met het toestel dan kom ik maar op ongeveer 1 uur. Vraag me af wat de iphone de overige 5 uren dan heeft gedaan.
In dit topic stond nog iemand die iets gelijksaardig aan de hand had met een iphone 6s plus.
Ik zit met hetzelfde probleem ook met een samsung chip. Wat er aan de hand is weet ik zelf ook niet. Ga er voorlopig niets mee doen vermits ik een gebruikerstijd heb van rond de 13u en ruim 2 dagen met een volle batterij doe.
  #186  
Oud 21-10-15, 00:33
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qwrtje Bekijk bericht
had het toch wel beter verwacht..
ene dag gaat het wel goed, volgende dag gaat het in een keer stuk minder.
Dan moet je die toch eens opnieuw instellen, want bij mij heeft hij nog geen énkele keer gehaperd.. 1 klein tikje op de homeknop en de gsm unlocked al


@EddyG: dat is gewoonweg niet normaal he gebruikstijd zou enkel mogen oplopen als je hem dus effectief gebruikt.
Er moet blijkbaar iets op de achtergrond blijven draaien zou ik vermoeden.. Ik heb het eens met youtube gehad dat ik vergeten sluiten was, scherm werd wel zwart maar de gebruikstijd bleef wel 8uur oplopen.

Misschien is het iets op de achtergrond he.. verversen van apps enzovoort dat blijft draaien, kweet het niet.. Tis in ieder geval niet normaal. Als het niet aan je instellingen ligt zou ik zeker een andere halen.

@ivanhoeke: de samsung chip wordt gebruikt bij 62% van de toestellen... er is dan ook geen nadeel aan deze chip.
  #187  
Oud 21-10-15, 01:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qwrtje Bekijk bericht
Overgestapt van de 5 naar 6S.

Bevalt goed, super snel. ik heb alleen vaak moeite dat de vingerafdruk scanner niet altijd mijn vingers herkent, had het toch wel beter verwacht..
ene dag gaat het wel goed, volgende dag gaat het in een keer stuk minder.
Wat je ook kan doen; of zoals hier gezegd is geweest wis je het eens en begin je eens opnieuw of je steekt je belangrijkste vinger er nog eens in, dat gaat . Op die manier zou die ook je vingerafdruk beter moeten herkennen.

Ik merk nu ook wel ze het iets trager gaat en ik mijn vinger soms ook iets langer moet ophouden, is niet altijd zo maar het gebeurt wel eens.
  #188  
Oud 21-10-15, 07:50
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Voordat ik ging slapen iPhone op 100%, Wi-Fi aan, alleen niet storen ingeschakeld verder alle functies zoals normaal overdag.
Toen ik wakker werd 98%.. Denk dat ik dus niet mag klagen..
  #189  
Oud 21-10-15, 09:50
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik heb al 2 x voorgehad dat het beeld op het scherm naar het midden van het scherm gaat.
Zo dus de provider aanduiding, klok en batterij komen naar het midden van het scherm.
De bovenste helft wordt dan zwart
  #190  
Oud 21-10-15, 10:05
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Ik heb al 2 x voorgehad dat het beeld op het scherm naar het midden van het scherm gaat.
Zo dus de provider aanduiding, klok en batterij komen naar het midden van het scherm.
De bovenste helft wordt dan zwart
... Reachability?
  #191  
Oud 21-10-15, 10:07
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
... Reachability?
Mijn idee, hahaha
Ff uitzetten (bereikbaarheid) als t je niet bevalt.
  #192  
Oud 21-10-15, 10:49
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Mijn idee, hahaha
Ff uitzetten (bereikbaarheid) als t je niet bevalt.
Werkt heerlijk, ik zou niet zonder kunnen!! Alleen is het misschien verschieten als hij niet weet wat het is
  #193  
Oud 21-10-15, 11:01
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Werkt heerlijk, ik zou niet zonder kunnen!! Alleen is het misschien verschieten als hij niet weet wat het is
Denk dat dat het is haha..
  #194  
Oud 21-10-15, 11:03
Isabliss Isabliss is offline
 
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 8
Standaard

Ik ben altijd wel grote schermen gewend. Note en nu een (helaas) Huawei. Ik hoop stiekem dat de overgang van geen iPhone naar een 6s plus wel een goeie is. Ga er wel vanuit. Overwoog eerst de 6plus maar ga nu toch voor de 6s plus. Dan moet ik ook minimaal twee jaar meegaan voor ik weer ga denken aan iets anders. Ik schaf hem vooral aan voor de foto's. Ben erg onder de indruk van de foto's die er tegenwoordig uitkomen. Ook het feit dat hij het makkelijker aankan om in wat minder licht een foto te schieten.
  #195  
Oud 21-10-15, 11:11
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
... Reachability?
That's it
Ik kende het niet, nu wel
  #196  
Oud 21-10-15, 11:46
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabliss Bekijk bericht
Ik ben altijd wel grote schermen gewend. Note en nu een (helaas) Huawei. Ik hoop stiekem dat de overgang van geen iPhone naar een 6s plus wel een goeie is. Ga er wel vanuit. Overwoog eerst de 6plus maar ga nu toch voor de 6s plus. Dan moet ik ook minimaal twee jaar meegaan voor ik weer ga denken aan iets anders. Ik schaf hem vooral aan voor de foto's. Ben erg onder de indruk van de foto's die er tegenwoordig uitkomen. Ook het feit dat hij het makkelijker aankan om in wat minder licht een foto te schieten.
Als je hem jaarlijks verkoopt heb je nog een goeie doorverkoopwaarde en kost de iPhone 7 je "slechts" zo'n 200 euro.

Als je er 4 jaar mee doet en dan een nieuwe wil komen zal je doorverkoopwaarde minder zijn en dan moet je terug 800 leggen voor een nieuwe, dus in mijn ogen zal het ongeveer op hetzelfde neer komen... Iets duurder als je het jaarlijks doet misschien, maar je hebt dan natuurlijk wel de nieuwste...
  #197  
Oud 21-10-15, 12:29
smars smars is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard

Van de 5s naar de 6s plus 64gb gegaan. Scheelt wel een maatje en een paar kilo
Als je deze een kwartier in je handen hebt gehad en je pakt daarna de 5 terug dan weet je niet wat je meemaakt
Werkt allemaal erg soepel, camera zeker een stuk mooier.
Heb alleen een probleem met scherm rotatie. Hij roteert wel in de apps maar het homescreen niet.
Als je hem portrait hebt en je draait naar landscape gebeurt er niks als je dan een app aantikt dan draaien alle apps wel. Terug naar portrait gebeurt er weer niks, tik je een app aan dan draait het wel weer. Erg vervelend als dit niet werkt, hebben meer mensen hier problemen mee?
  #198  
Oud 21-10-15, 12:33
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik niet, maar mijn broer wel. Lijkt vooralsnog aan een app te liggen. Het scherm roteert pas als je er ergens overheen veegt. Zijn iPad heeft dat ook, tevens werkt daar Slide en Split niet goed.
Wordt een afspraak voor gemaakt in de Genius Bar.
  #199  
Oud 21-10-15, 12:41
smars smars is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Ik niet, maar mijn broer wel. Lijkt vooralsnog aan een app te liggen. Het scherm roteert pas als je er ergens overheen veegt. Zijn iPad heeft dat ook, tevens werkt daar Slide en Split niet goed.
Wordt een afspraak voor gemaakt in de Genius Bar.
Precies als je erover veegt is t ook alweer goed. In de apps zelf werkt alles prima.
Hoe bedoel je, ligt aan een app?
Als in er staat een app op het apparaat die dit veroorzaakt?
  #200  
Oud 21-10-15, 12:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smars Bekijk bericht
...Als in er staat een app op het apparaat die dit veroorzaakt?
Dat is op dit moment de aanname. Ik heb hem mijn iPhone 6+ verkocht die dit verschijnsel nooit heeft vertoond. Na inrichten vanuit zijn reservekopie, plotseling wel. Zijn iPad heeft het ook en die is als nieuw gestart, zonder reservekopie. Dit rechtvaardigt de conclusie dat het aan een app is gerelateerd en geen hardwarefout is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
He Pa bevalt je iPad? KvdS iPad algemeen 4 29-04-12 09:55
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? milan13 iPhone algemeen 384 06-04-11 13:05
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.