iPhone ziet mij voor mijn vriendin aan ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Als ik naar de contacten ga in mijn telefoon staat bovenaan mijn vriendin (Suzanne) met haar foto maar met mijn telefoonnummer. Hoe verander ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone ziet mij voor mijn vriendin aan ??
Beste
Als ik naar de contacten ga in mijn telefoon staat bovenaan mijn vriendin (Suzanne) met haar foto maar met mijn telefoonnummer. Hoe verander ik dit? Ook mijn Apple Watch spreekt mij aan met de naam van mijn vriendin als ik bijvoorbeeld een mijlpaal bereik "Goed gedaan, Suzanne" Hoe verander ik dit? Met vriendelijke groet, Eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in jou contactenlijst Suzanne veranderen in jou naam
|
|
|||
|
|||
Euhhh Dat lijkt me niet te kloppen. Dan verander ik alleen de naam van mijn vriendin die van mezelf. Ik heb eerder het idee dat het ergens in een instelling moet staan. Toch bedankt voor je meedenken.
Eric |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus suzanne veranderen naar eric |
|
|||
|
|||
Dan ben je wellicht op haar Apple ID ingelogd?
|
|
|||
|
|||
Settings - General - Siri - My Info
Hier jouw gegevens invullen en dan moet het werken. |
|
|||
|
|||
Thnx guys. Ik ga het eens uitzoeken.
|
|
|||
|
|||
Of je hebt een gezamenlijk telefoonnummer (thuis/vast nummer bijvoorbeeld) dat bij beide namen in het adresboek staat. Dat heeft in het verleden ook nog wel eens voor grappige dingen gezorgd dacht ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone geeft geen service aan wie kan mij hier mee helpen. | susu38 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-13 12:07 |
Mijn 3G naar mijn vriendin, ik een iPhone4 | mikelinden | iTunes | 8 | 01-09-10 19:53 |
Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt! | wverveer | iPhone algemeen | 6 | 16-05-10 22:01 |
Mijn vriendin wil een iPhone kopen via marktplaats | jeroenski | Koopinformatie Nederland | 12 | 23-04-10 22:14 |
mijn muziek toevoegen op iphone vriendin | Berik61 | iTunes | 2 | 31-08-09 11:11 |
|
|