iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Eigen iPhone 5s niet te activeren. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/167973-eigen-iphone-5s-niet-activeren.html)

Eddyaccu 03-10-15 21:15

Eigen iPhone 5s niet te activeren.
 
Beste lezers,

Ik krijg mijn eigen iPhone 5s niet meer geactiveerd, ik had hem uit m'n icloud gewist en ook uit m'n account verwijderd maar hij geeft nog steeds aan: iPhone is zoek geraakt, neem contact op met de eigenaar. Als ik hem wil activeren via wi-fi geeft hij aan dat de activeringsserver niet beschikbaar is, als ik hem via itunes doe geeft hij aan dat ik de code van de sim-kaart moet invoeren (zonder sim activeren doet hij ook niet. Ik heb het met 2 werkende sim kaarten in andere toestellen geprobeerd maar hij pakt het simpelweg gewoon niet.

P.S

er is nooit iets geks gebeurt met deze iphone.

WIE O WIE HELPT MIJ UIT DE BRAND?

RWK 03-10-15 21:17

Je zou kunnen proberen het toestel in DFU modes te zetten en daarna via iTunes opnieuw te herstellen. Daarna opnieuw proberen. Lukt dat niet, zou ik maandag contact opnemen met Apple Support. :)

Eddyaccu 03-10-15 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 1008294)
Je zou kunnen proberen het toestel in DFU modes te zetten en daarna via iTunes opnieuw te herstellen. Daarna opnieuw proberen. Lukt dat niet, zou ik maandag contact opnemen met Apple Support. :)

Thanks voor je snelle reply!

Dit zal dan wel m'n laatste hoop zijn.. De DFU mode is gelukt heb nu op herstellen geklikt, itunes zegt nu dat ie bezig is om de juiste software te zoeken om de iphone te herstellen. Ik zie hem echter niet laden of iets.. heeft het zin hem er nu uit te halen en het nog is te proberen? of is dat echt een no-go??

RWK 03-10-15 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eddyaccu (Bericht 1008295)
Thanks voor je snelle reply!

Dit zal dan wel m'n laatste hoop zijn.. De DFU mode is gelukt heb nu op herstellen geklikt, itunes zegt nu dat ie bezig is om de juiste software te zoeken om de iphone te herstellen. Ik zie hem echter niet laden of iets.. heeft het zin hem er nu uit te halen en het nog is te proberen? of is dat echt een no-go??

Dat heeft even tijd nodig. Als het niet lukt, en je ziet niks op je iPhone kan je hem gewoon los halen. Als je een Apple logo ziet, haal hem dan niet eraf want anders heb je echt een probleem.

Lukt het allemaal nog steeds niet? Dan kan je even het firmware bestand(.ipsw) downloaden op ipsw.me :)

Laat me weten of het allemaal gelukt is of niet! Succes :-)

Eddyaccu 04-10-15 10:00

Ik ben nu bezig met het herstellen van de iphone, maar hij loopt vast op een kwart. Heb hem de hele nacht erin gelaten en hij is geen milimeter opgeschoten?

Wat moet ik doen? kan ik hem eruit halen tips iemand??

ballegooier 04-10-15 10:07

Ik zou 'm resetten ipv de kabel los te halen!

Home knop + stand-by knop 10 sec samen ingedrukt houden.

Daarna pas de kabel los maken.

Dan het herstel nog eens proberen, desnoods vanaf een andere computer.
Dat laatste heeft mij meestal nog geholpen als ik telkens vage herstel problemen had....

Eddyaccu 04-10-15 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 1008326)
Ik zou 'm resetten ipv de kabel los te halen!

Home knop + stand-by knop 10 sec samen ingedrukt houden.

Daarna pas de kabel los maken.

Dan het herstel nog eens proberen, desnoods vanaf een andere computer.
Dat laatste heeft mij meestal nog geholpen als ik telkens vage herstel problemen had....

Beste Ballegooier,

Het heeft gewerkt ik kan hem nu opnieuw herstellen geeft itunes aan. Ik heb het proces opnieuw in gang gezet.

Als god het wil doet ie het nu wel :D:D:o:o

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2015 om 10:54 ----------

Beste forumnisten,

Het is gelukt!!!

Jullie zijn echt top altijd! Jullie maken het leven met Apple apparaten een stuk gemakkelijker voor mensen zoals ik.

special thanks en shout outs naar jullie!!

RWK 04-10-15 14:28

Shout outs terug naar jou @Eddyaccu :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.