//

Notities verdwenen uit notitie app na wissen mail account

Notities verdwenen uit notitie app na wissen mail account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen. Een aantal notities zijn zomaar verdwenen in mijn notitie app. Ik heb deze niet verwijderd. Ik heb wel van de week 2 mail Exchange ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-15, 10:54
patrickverberne patrickverberne is offline
• iOS 7.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard Notities verdwenen uit notitie app na wissen mail account

Goedemorgen.

Een aantal notities zijn zomaar verdwenen in mijn notitie app. Ik heb deze niet verwijderd. Ik heb wel van de week 2 mail Exchange account verwijderd, waardoor de notities ook werden verwijderd. Gelukkig heb ik deze weer terug kunnen zetten, echter mis ik nu wat notities. Daarbij komt dat ik van de week ook met een notitie bezig was en deze er telkens dubbel in kwam te staan.
Ik heb nu mijn notities via icloud gezet, alleen kan ik via icloud.com niet de oude notities zien.
Ik dacht eerst een oude reservekopie terug te zetten, alleen weet niet vanaf wanneer ik die notities mis.
Weet iemand dus hoe ik mijn oude verdwenen notitie terug krijg ?
Daarbij vroeg ik me ook af, weet iemand hoe je notities van de Exchange accounts overzet naar icloud, zodat ik die mail accounts kan verwijderen ?

Ik hoop dat iemand mij de juiste antwoorden kan geven, want met het surfen naar een antwoord op het net, ben ik ook niet veel wijzer geworden.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app notities ingeschakeld account niet zichtbaar pianokruk iPhone algemeen 6 28-04-15 13:12
Contact,Agende,Notitie opties verdwenen sahinkaptan iTunes 3 21-12-09 11:01
E-mail account verdwenen? dnabbor iPhone algemeen 0 21-02-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.