//

Iphone 6 vastgelopen op itunes logo

Iphone 6 vastgelopen op itunes logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 6 16gb vorig jaar oktober gekocht. Ik wou mijn iphone 6 laast updaten naar IOS 9. Tijdens de update ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-15, 15:18
Jopdekker Jopdekker is offline
• iOS 8.4.1
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard Iphone 6 vastgelopen op itunes logo

Hallo,

Ik heb een iphone 6 16gb vorig jaar oktober gekocht. Ik wou mijn iphone 6 laast updaten naar IOS 9. Tijdens de update ben ik even weg geweest , toen ik terug kwam gaf mijn iphone aan dat ik hem moest aansluiten aan itunes terwijl die aangesloten was aan de computer dit meerdere keren geprobeerd maar niks hielp. Ook itunes opnieuw gedownload en verschillende kabels geprobeerd . Aan/uit knop en homeknop tegelijk ingedrukt en verschillende computers geprobeerd. Uiteindelijk de telefoon terug gebracht naar de winkel waar ik hem heb aangeschaft . Er zat in klein mini scheurtje in het glas wat 5 maanden geleden was gebeurd. Na een week kreeg ik bericht terug dat me telefoon onherstelbaar kapot was en dat dit kwam door de externe schade. Ik moet nu voor €390,21 een nieuwe telefoon aanschaffen.

Wat kan ik doen?

Groeten,
Jop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-15, 15:21
sparky07 sparky07 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: drachten
Berichten: 17
Standaard

Contact opnemen met de Apple helpdesk , deze kunnen je dan doorsturen naar een Applestore
  #3  
Oud 06-10-15, 15:26
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Zet je telefoon in DFU modus en probeer hem eens te herstellen. Of werkt dat niet? Het is niet even de aan en uit knop ingedrukt houden, maar 10 seconden de aan/uit knop en de homeknop inhouden, vervolgens nog 5-10 seconden (alleen) de homeknop inhouden. In iTunes natuurlijk!
  #4  
Oud 06-10-15, 15:34
Jopdekker Jopdekker is offline
• iOS 8.4.1
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Alles geprobeerd 10-15 seconden bijna 30 seconden niks hielp. DFU mode ook geprobeerd maar werkte ook niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 oktober 2015 om 14:35 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparky07 Bekijk bericht
Contact opnemen met de Apple helpdesk , deze kunnen je dan doorsturen naar een Applestore
Zal het doen alvast bedankt !
  #5  
Oud 06-10-15, 18:25
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Apple zal je ook niet verder kunnen helpen, een barst in het scherm is in hun ogen val schade. Of je zal ervoor moeten betalen in de vorm van een nieuw scherm laten plaatsen als dit het probleem oplost. Mocht er meer stuk zijn dan alleen het scherm dan kan je tegen betaling en inruil van je toestel een nieuwe 6 bij Apple kunnen kopen.
  #6  
Oud 07-10-15, 07:27
Jopdekker Jopdekker is offline
• iOS 8.4.1
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Apple zal je ook niet verder kunnen helpen, een barst in het scherm is in hun ogen val schade. Of je zal ervoor moeten betalen in de vorm van een nieuw scherm laten plaatsen als dit het probleem oplost. Mocht er meer stuk zijn dan alleen het scherm dan kan je tegen betaling en inruil van je toestel een nieuwe 6 bij Apple kunnen kopen.
Okee dankuwel !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vastgelopen download in itunes? xpadje iPhone algemeen 2 28-08-12 01:44
iPhone vastgelopen en kan niet verbinden met iTunes (0xE8000065) Buchters iTunes 5 24-02-12 11:51
iPhone vast op iTunes Logo lbroek1 iTunes 16 27-12-10 16:53
Iphone is vastgelopen en itunes loopt bij aansluiten ook vast frederikfluweel Archief 1 25-08-08 21:23
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.