//

Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet

Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai allemaal, hopelijk kan iemand mij helpen! Ik raak zo langzamerhand gefrustreerd... Iets in het synchroniseren met de Icloud Fotobibliotheek gaat niet goed. Ik zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-15, 11:07
Toddy009 Toddy009 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Question Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet

Hai allemaal,

hopelijk kan iemand mij helpen! Ik raak zo langzamerhand gefrustreerd... Iets in het synchroniseren met de Icloud Fotobibliotheek gaat niet goed.
Ik zal het even vanaf het begin af aan uitleggen. Ik heb twee gebruikers: Kyan en Melissa. Ik heb 3 iphone's: Iphone 5, Iphone 5S en Iphone 6. Kyan gebruikt de Iphone 5 en Melissa gebruikt de Iphone 5S. De iphone 6 is nieuw. Melissa wil graag de Iphone 6 en Kyan de Iphone 5S. Dus ik maak eerst via mijn Mac met Itunes een backup van beide telefoons (op aparte Apple ID's). Daarna zet ik de telefoon van Melissa over. De iphone 6 bekijk ik en alles werkt en klopt inclusief foto's e.d. Daarna gooi ik de Iphone 5S leeg en wil ik Kyan overzetten. Wanneer ik hem overzet, vind Itunes de back up ineens niet. Dus ik maak opnieuw een back up? Dat werkt nog niet, omdat de telefoon aangeeft te weinig ruimte te hebben omdat er te weinig GB is vanwege foto's. Het lukt mij niet om die foto's van de Iphone te halen en op de computer te zetten en dus koop ik uiteindelijk GB bij via Icloud. Dit werkt wel. Nu zet ik Kyan over op de Iphone 5S. Alles lijkt gelukt. Nadat ik dit allemaal heb gedaan, heb ik nog op 'importeer nieuwe afbeeldingen' geklikt op de Mac. Waarom? Weet ik niet! Als ik 's avonds een foto op Melissa's telefoon bekijk (de Iphone 6) zie ik daar ineens geen enkele foto meer van Melissa, maar staan al Kyan's foto's op haar telefoon? Op Kyan's telefoon staan verder wel gewoon zijn eigen foto's.
Al het andere klopt wel behalve de foto's.
Daarna verwijder ik heel veel foto's via de Mac in Icloud. Hij vraagt dan 'weet u zeker dat u deze op al uw apparaten wilt verwijderen'. Ik klik 'ja' en toch verwijdert hij ze niet op de Iphone 6 van Melissa.

Help?

Ik hoor het heel graag als iemand ideeën heeft!

ps. misschien nog niet onbelangrijk. Op de Iphone van Melissa staat bij de Icloud optie 'gezin' wel Kyan genoemd. Ze zijn dus wel gelinkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's iphone naar pc, fotobibliotheek, icloud, mac bestanden overzetten, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud synchroniseert notities niet belgiumiphone iCloud 11 06-11-15 19:42
iMessage (e.d.) synchroniseert niet meer vanaf iPhone naar Mac Blackvibes iPhone algemeen 0 20-04-15 15:59
iCloud Pages synchroniseert niet BfromB iPhone algemeen 1 31-03-15 11:13
Vanaf mijn Macbook: iCloud Nederlandse feestdagen synchroniseert niet met iPhone IdsvanSolkema iCloud 1 29-12-13 17:43
iPhone synchroniseert niet met iCloud maar Exchange, wat nu? locuta iCloud 3 17-07-12 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.