//

iPhone 6s besteld, wanneer in huis?

iPhone 6s besteld, wanneer in huis? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal! Ik ben nieuw op dit forum dus weet niet wat gebruikelijk is, maar wil toch even deze vraag stellen. Uiteraard snap ik dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-15, 09:52
ace1008 ace1008 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Red face iPhone 6s besteld, wanneer in huis?

Goedemorgen allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum dus weet niet wat gebruikelijk is, maar wil toch even deze vraag stellen.

Uiteraard snap ik dat ik eigenlijk bij mijn provider moet zijn, maar die kon mij geen indicatie geven. Daarom wil ik jullie langs deze weg de volgende vraag stellen:

Ik heb vorige week woensdag een abonnement bij KPN afgesloten icm een iPhone 6s. Nu weet ik dat deze vannacht is gereleased, maar heb geen flauw idee wanneer ik hem mag ontvangen.
Omdat hier vervend iPhone gebruikers actief zijn en dus daarom misschien ook iets van de cijfers mbt de belangstelling voor de 6s weten, vroeg ik mij af of jullie mij misschien een indicatie kunnen geven, van wanneer ik mijn telefoon kan verwachten...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-15, 12:12
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Tja, als jouw provider die info niet geeft, dan wil ik wel even m'n glazen bol raadplegen. Ogenblikje...

Helaas ik zie alleen mijn eigen vervormde reflectie.

(Bel jouw provider even.)
  #3  
Oud 09-10-15, 12:34
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Een vriendin van mij was woensdag in een KPN winkel. Ze hadden alleen de 16GB nog op voorraad. Dus ik weet niet welke uitvoering je hebt genomen, maar het kan zo maar twee weken duren voordat je je telefoon binnen hebt (gokje).
  #4  
Oud 09-10-15, 12:36
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Volgens Apple wordt mijn vandaag bestelde 6s plus 64gb aanstaande dinsdag al geleverd... Ik was toch wel verbaasd. ..
  #5  
Oud 09-10-15, 12:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Opvalt is dat de voorraad dit keer wel op orde is, zowel bij Apple als bij de providers. Vorige jaar was het toch even iets anders!

@ace1008 Je iPhone 6s zal binnenkort, ik neem aan volgende week, of misschien zelfs morgen al binnenkomen Als je al zo snel je bestelling geplaatst hebt, moet je wel een van de eersten zijn die het toestel krijgt.
__________________
  #6  
Oud 09-10-15, 16:03
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Ik heb mijn 6S met verlenging van KPN-abonnement via GSMEasy besteld.Zojuist hoorde ik dat het druk is bij KPN met het verwerken van bestellingen (gek hè! ), waardoor dat langer duurt dan "normaal" en bovendien GSMEasy een achterstand heeft met verwerken van bestellingen. "Nog even geduld aub" was dus de boodschap
  #7  
Oud 09-10-15, 18:36
markelo markelo is offline
• iOS 8.3
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 20
Standaard

Gistermiddag mijn abonnement verlengd met de 6s en vandaag al ontvangen. Levering is binnen 24 uur. ��
  #8  
Oud 13-10-15, 13:29
EricS EricS is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 67
Standaard

Vandaag toch eerder dan verwacht al de 6S ontvangen!
  #9  
Oud 13-10-15, 13:37
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Ik heb 9 oktober een iphone 6s bestelt via de belgische online apple store site.
Ik had gekozen voor betaling via bankoverschrijving en vandaag 13 oktober bevestiging van betaling gekregen en geschatte leveringsdatum:15-19 oktober.
Dit is bijna 14 dagen sneller dan vorig jaar. Want toen heb ik 3 weken moeten wachten tussen het plaatsen van bestelling en dat ik hem in huis had.
Worden de iphones dan dit jaar niet meer rechtstreeks uit china verstuurt naar de klanten zoals vorig jaar?
  #10  
Oud 15-10-15, 11:13
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

9 okt besteld via apple belgie 13 okt geleverd !
  #11  
Oud 15-10-15, 22:34
tsiko73 tsiko73 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

Ik had 5 oktober bij KPN een rosé gold 64 Gb besteld en kreeg verschillende mailtjes dat hij nog niet voorradig was, afgelopen maandag 12 oktober kreeg ik toch spijt van de kleur en ben ik terug naar de winkel gegaan om de kleur te veranderen en toen bleken ze de space grey versie gewoon voorradig te hebben en kon ik die meteen meenemen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 14:31
iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis iDavid Koopinformatie Nederland 4 18-08-10 21:54
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Wanneer besteld, wanneer binnen juriaan22 Koopinformatie Nederland 410 27-05-08 08:10
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS forum.bericht Wi-Fi 2 18-02-08 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.