//

Voice dialing mogelijk met Iphone?

Voice dialing mogelijk met Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone users ! Nog zeven weken wachten.......... maar dan is het zover, dan heb ik hem ook. Vraagje: Ik heb twee vragen aan Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-08, 18:25
sazias sazias is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard Voice dialing mogelijk met Iphone?

Hallo Iphone users !

Nog zeven weken wachten.......... maar dan is het zover, dan heb ik hem ook.
Vraagje:
Ik heb twee vragen aan Iphone 3G gebruikers:

1) op mijn huidige PDA (MDA VARIO II) werkt voicedialing. Ik zelf vind dit perfect, omdat in combinatie met Blue Tooth in de auto, ik alleen maar iets hoef te roepen, en het nummer voor mij wordt gekozen. Dit is natuurlijk iets waar je zo gewend aan raakt dat je eigenlijk nooit anders meer wilt. Hoe zit dit met de IPHONE? werkt voicedialing ook op een IPHONE?? of is hier een add on/applicatie voor te krijgen??

2) Op mijn Sony P900 kon ik sms berichten schijven met mijn stylus, kun je dit ook doen met de Iphone? Ik zag dat je zelfs chinese tekens kon schrijven in sms....

Ben benieuwd naar de antwoorden.

Groeten,

Noël
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 18:54
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

7 weken wachten hij is pas 9 dagen uit

Maar volgens mij kan je geen voicedailing doen..
en wat bedoel je met smsen met stylus? je hebt wel een soort styles voor de iphone.. kijk maar eens op deze site in de shop.. alleen het gebruik is eigelijk voor je vingers gemaakt, anders deden ze er wel een stylus bij
en ja, als je langer op een letter blijft staan komen er andere tekens tevoorschijn

Laatst gewijzigd door Dani1; 20-07-08 om 18:56. Reden: niet genoeg uitleg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voice control activeren met stem Mittt Jailbreak apps en thema's 0 09-02-11 16:22
iPhone: iphone 2G firmware 2.2.1 met itunes 8.2 mogelijk ? Darthy Jailbreak 5 30-07-09 17:38
Fixed number dialing active error Wessel Unlock [archief] 7 25-03-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.