//

Synchronisatie problemen met de op de iPhone up gedate apps in iTunes vanaf iOS 9.0.2

Synchronisatie problemen met de op de iPhone up gedate apps in iTunes vanaf iOS 9.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de laatste versie van iTunes, en een update naar iOS 9.0.2 heb ik volgend probleem: Al mijn apps worden steeds naar de laatste versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-15, 13:52
Jaak Jaak is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard Synchronisatie problemen met de op de iPhone up gedate apps in iTunes vanaf iOS 9.0.2

Na de laatste versie van iTunes, en een update naar iOS 9.0.2 heb ik volgend probleem:
Al mijn apps worden steeds naar de laatste versie gebracht op de iPhone, via 3G of 4g, heb geen vaste Wi-Fi verbinding, woon op een varend schip.
Vroeger deed ik een synchronisatie naar mijn MacBook pro en iTunes, met als gevolg dat alle apps dan in iTunes werden aangepast (copy van iPhone naar iTunes).
Als ik dan mijn iPad synchroniseerde was het in de andere richting nl de apps werden dan op mijn iPad naar de laatste versie gebracht.
Nu lukt dit niet meer. Synchronisatie of zet aankopen over blijft steeds zonder gevolg, in iTunes op de MacBook staan steeds een serie apps die een upgrade moeten krijgen, op de iPhone zijn ze up to date.
Erger zelfs, wanneer de iPhone via USB is aangesloten, mijn toestel geselecteerd en de optie apps aanklik, zie ik in de eerste kolom alle apps die in iTunes staan, met de melding geïnstalleerd op de iPhone of niet, maar de 2de kolom die de iPhone schermen zou moeten tonen, is leeg met een draaiend wieltje. (Het blijft draaien) zonder ooit de schermen te tonen.
Heb al van alles geprobeerd, tenslotte een chat met Apple zonder resultaat, een telefoon naar Apple, en na een uur komen ze dan tot de conclusie dat het in de toekomst niet meer mogelijk gaat zijn om de apps via iTunes te synchroniseren, en dat dit bij nu reeds het geval is.
Moet ik dit serieus nemen of weten ze geen raad met mijn probleem,
Indien iemand mij kan helpen, dank bij voorbaat.
Mvg Jacques
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-15, 14:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaak Bekijk bericht
Moet ik dit serieus nemen of weten ze geen raad met mijn probleem,
Je mag dat serieus nemen:

http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...niet-meer.html
  #3  
Oud 16-10-15, 14:50
Jaak Jaak is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

OK, dank voor de info.
Dit is duidelijk geen verbetering....
  #4  
Oud 18-10-15, 22:22
Jaak Jaak is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Deze bewering is eigenlijk niet helemaal juist, want met mijn iPad met 9.0.2 lukt het wel, ik zie de iPad schermen, en de apps worde ge updated.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie problemen met outlook 2010 vs. iCloud (of itunes) kurveekyl iPhone algemeen 4 01-01-14 01:52
Windows: Problemen synchronisatie Itunes met Ipod Touch na updates roytjuh91 iTunes 1 28-12-11 02:10
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 28 11-11-11 13:15
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen (Mogelijke oplossing) Jordie Segers iTunes 0 11-11-08 23:14
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 1 11-02-08 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.