iPhone 6s blijft hangen tijdens herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste lezers, Deze week een nieuwe 6s gekocht. Bij het terugzetten naar reservekopie is er wat mis gegaan waardoor ik wil herstellen. Telefoon blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s blijft hangen tijdens herstellen
Dag beste lezers,
Deze week een nieuwe 6s gekocht. Bij het terugzetten naar reservekopie is er wat mis gegaan waardoor ik wil herstellen. Telefoon blijft nu zitten in herstelmodus, krijg ik hem niet uit. Ook herstellen wil niet werken, halverwege het proces(balkje op iPhone voor de helft gevuld) geeft iTunes een foutmelding: "de iPhone "iPhone" kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1).". iTunes is up-to-date, opnieuw geïnstalleerd. Verbinding met Internet is bekabeld en goed. USB kabel is goed. Wie kan mij verder helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foutmelding, herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen tijdens herstel. | Svendew | iPhone algemeen | 9 | 04-10-13 18:28 |
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen | puma17 | iPhone algemeen | 1 | 22-04-11 01:12 |
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen | Pienoet | Jailbreak | 7 | 14-10-10 01:07 |
Iphone blijft hangen tijdens de reset. | rachelbrugs | Archief | 1 | 23-02-10 19:41 |
Iphone blijft hangen tijdens opstarten | fab | Archief | 2 | 02-06-09 21:28 |
|
|