//

iPhone 6s blijft hangen tijdens herstellen

iPhone 6s blijft hangen tijdens herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste lezers, Deze week een nieuwe 6s gekocht. Bij het terugzetten naar reservekopie is er wat mis gegaan waardoor ik wil herstellen. Telefoon blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-15, 16:34
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard iPhone 6s blijft hangen tijdens herstellen

Dag beste lezers,

Deze week een nieuwe 6s gekocht. Bij het terugzetten naar reservekopie is er wat mis gegaan waardoor ik wil herstellen. Telefoon blijft nu zitten in herstelmodus, krijg ik hem niet uit. Ook herstellen wil niet werken, halverwege het proces(balkje op iPhone voor de helft gevuld) geeft iTunes een foutmelding: "de iPhone "iPhone" kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1).".

iTunes is up-to-date, opnieuw geïnstalleerd. Verbinding met Internet is bekabeld en goed. USB kabel is goed.

Wie kan mij verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foutmelding, herstellen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 blijft hangen tijdens herstel. Svendew iPhone algemeen 9 04-10-13 17:28
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 00:12
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 00:07
Iphone blijft hangen tijdens de reset. rachelbrugs Archief 1 23-02-10 18:41
Iphone blijft hangen tijdens opstarten fab Archief 2 02-06-09 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.