Maken reservekopie: duurt extreem lang discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop tegen het volgende wonderlijke verschijnsel aan. De reservekopie van mijn nieuwe Iphone 6S heeft een omvang in de Cloud van 4.7 Gb De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maken reservekopie: duurt extreem lang
Ik loop tegen het volgende wonderlijke verschijnsel aan.
De reservekopie van mijn nieuwe Iphone 6S heeft een omvang in de Cloud van 4.7 Gb De reservekopie van mijn Ipad air2 heeft in de Cloud een omvang van 8.7 Gb Nu duurt het maken van een nieuwe reservekopie van mijn Ipad air2 exact 14 minuten. Het maken van een reservekopie van mijn Iphone 6S duurt 1 uur en 22 minuten. Beide toestellen maken gebruik van hetzelfde snelle thuisWi-Fi netwerk en gebruiken hetzelfde account. Van beide toestellen op zelfde moment een reservekopie gemaak (nu zondag 0.37). Ook als ik de achter elkaar een reservekope laat maken, blijven de enorme verschillen in duur bestaan. Voor de volledigheid: mijn 5S die ik net verkocht heb en waarop exact dezelfde data stond als nu op de 6S maakte een nieuwe kopie wel vlot. Ik sta voor een raadsel. Heeft iemand een suggestie hoe dit kan? Laatst gewijzigd door Guest-20180926152807; 18-10-15 om 02:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Internet(Wi-Fi) van ziggo?
|
|
|||
|
|||
Nee geen Ziggo.
Wel oplossing gevonden: oude reservekopie verwijderd. Probleem was toen opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud reservekopie op 3GS zetten zonder 5.1.1. Duurt lang | claudje85 | iCloud | 2 | 28-06-12 13:19 |
Backup reservekopie maken duurt erg lang | he1 | iPhone algemeen | 10 | 18-11-11 16:15 |
Reservekopie duurt erg lang | ruwepit | iPad algemeen | 11 | 12-08-10 10:32 |
Windows: Reservekopie duurt echt lang voor Update | atillXTC | iTunes | 2 | 22-06-10 16:08 |
Windows: Reservekopie maken duurt erg lang | mvveelen | iTunes | 8 | 30-05-10 00:40 |
|
|