//

reservekopie beschadigd of niet complitable

reservekopie beschadigd of niet complitable discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al op forum gezocht, en van alles geprobeerd. Niks gelukt. Situatie: Ik heb een Back-up gemaakt op iOS 8.1.2 met een oudere iTunes. Vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-15, 16:45
dani1003 dani1003 is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard reservekopie beschadigd of niet compatibel

Heb al op forum gezocht, en van alles geprobeerd. Niks gelukt.
Situatie: Ik heb een Back-up gemaakt op iOS 8.1.2 met een oudere iTunes. Vervolgens iTunes ge-update. Daarna mijn iPhone naar 9.0.2 ge-update. Wilde mijn laatste Back-up terugzetten en krijg dan steeds bovenstaande melding.

Wie weet de oplossing om de Back-up er wel weer op te krijgen? Mijn foto's heb ik wel weer teruggevonden op mijn pc en veilig kunnen stellen dmv een programma.

Laatst gewijzigd door dani1003; 18-10-15 om 19:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 Plus reservekopie beschadigd..? DChim iPhone algemeen 5 20-10-15 01:40
Reservekopie beschadigd of niet compitabel Maxx22 iPhone algemeen 4 25-09-13 08:33
itunes "omdat reservekopie beschadigd of niet complitable is met ipod" NoWayOut iTunes 12 29-10-12 10:21
Windows: iTunes: reservekopie beschadigd of niet compatibel met iPhone. Mriekje iTunes 0 12-03-12 11:15
Reservekopie beschadigd. Kan je 2 reservekopieën samenvoegen? smsjes weer terug? Pkiers iPhone algemeen 0 08-07-10 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.