iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   batterij Iphone 6s (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/168588-batterij-iphone-6s.html)

reinier2 22-10-15 11:14

batterij Iphone 6s
 
hoe vinden jullie de levensduur van de batterij van de Iphone 6s,
ik vind dat hij snel leeg gaat,
Groetjes Reinier

iPhoneAlot 22-10-15 11:20

Werk jouw profiel even bij, da's wel zo duidelijk.

Hier een 6s en een 6s+. Beide accu's vergelijkbaar met onze voorgaande iPhone's. Geen enkele klacht. Vorige week de SmoelenBoek app geïnstalleerd en die trekt nu wel een kolk in m'n accu, maar daar kan de iPhone niets aan doen.

reinier2 22-10-15 11:21

Dankje,inmiddels bijgewerkt,
groet Reinier

Affinity 22-10-15 11:47

Ik vind het al bij al nog meevallen.

Ik haal tussen 6,5 - 7,5 uur gebruik per dag. Mail staat gepushed en heb zelfs Messenger ook gepushed nu.


Ter vergelijking: bij mijn 6 Plus vroeger haalde ik wel makkelijk 10 uur effectief gebruik. In principe is 7 uur meer dan genoeg voor mij aangezien ik elke avond kan opladen.

reinier2 22-10-15 11:58

Hartelijk bedankt voor je reactie,nu heb ik een vergelijk,daar kan ik wat mee!

suijkerwerk 01-02-16 20:54

Even een schopje omhoog:

Mijn batterijduur is rond de 7 uur bij voornamelijk surfen en gebruik apps (geen games). Is dit een beetje acceptabel?

TouchMe 02-02-16 07:25

Ik zit ook over het algemeen rond de 9-10 uur....erg blij mee, laad 1X in de 2 dagen op.

Affinity 02-02-16 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suijkerwerk (Bericht 1016377)
Even een schopje omhoog:

Mijn batterijduur is rond de 7 uur bij voornamelijk surfen en gebruik apps (geen games). Is dit een beetje acceptabel?

Dat is wat iedereen heeft met "normaal" gebruik :)
Ik haal moeilijk de 7 uur, maat van mij haalt altijd net 7 uur.

suijkerwerk 02-02-16 13:58

Mijne ook met moeite hoor...

Maar even voor mijn beeld, al die mensen die 10 uur halen met u 6S, hoe doen die dat?

Affinity 02-02-16 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suijkerwerk (Bericht 1016411)
Mijne ook met moeite hoor...

Maar even voor mijn beeld, al die mensen die 10 uur halen met u 6S, hoe doen die dat?

Dat is onmogelijk ;-)

Ofwel zijn dat mensen met een Watch (die telt er precies spookuren bij, toen ik mijn Watch nog had haalde ik zogezegd 11 uur gebruik op mijn iPhone, wat dus niet klopt).

Enigste manier om 10 uur te halen, dan moet je al helderheid op het donkerste zetten, 4G/Wi-Fi/BLUETOOTH constant laten uitliggen, en enkel je gsm gebruiken om te kijken hoe laat het is.....


Met mijn 6 Plus haalde ik bvb 10 uur, maar dat was dan ook een beest van een batterij.

Scooter 02-02-16 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1016413)
Dat is onmogelijk ;-)

Ofwel zijn dat mensen met een Watch (die telt er precies spookuren bij, toen ik mijn Watch nog had haalde ik zogezegd 11 uur gebruik op mijn iPhone, wat dus niet klopt).

Enigste manier om 10 uur te halen, dan moet je al helderheid op het donkerste zetten, 4G/Wi-Fi/BLUETOOTH constant laten uitliggen, en enkel je gsm gebruiken om te kijken hoelaat het is.....


Met mijn 6 Plus haalde ik bvb 10 uur, maar dat was dan ook een beest van een batterij.

Idd Sterke batterij alleen best dat je dan wel niet teveel op smoelenboek zit ;)

TouchMe 02-02-16 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suijkerwerk (Bericht 1016411)
Mijne ook met moeite hoor...

Maar even voor mijn beeld, al die mensen die 10 uur halen met u 6S, hoe doen die dat?

Ik gebruik alles in het "normale" 4G staat aan, push mail enz....maar ik krijg geen tig( meer dan 25 ) mailtjes binnen, stream niks (128 GB dus ruimte zat) en mijn sociale contacten zijn in real-life want ik werk 5 dagen in de week. Zit toch vrij vaak op internet maar speel geen spelletjes en kijk zeer zelden filmpjes, luister wel heel veel naar luisterboeken maar die staan dus ook op mijn iPhone.

ballegooier 03-02-16 05:58

Luisterboeken/iPod/podcast telt ook mee in 'gebruik'.

TouchMe 03-02-16 07:27

Krijg hier nu echt het gevoel dat je niet meer dan 7 uur gebruik mag hebben om de meesten van jullie niet verder komen dan dat.....maar als ik echt alleen maar luisterboeken luister - iets wat ik bijvoorbeeld in de avond doe met een iPod Touch 5G - dan gaat die batterij wel meer dan 5 dagen mee dus zoveel stroom kost dat niet.

ballegooier 03-02-16 09:36

Klopt het kost nauwelijks stroom. Maar het telt wel mee met de timer voor 'gebruik'.

Affinity 03-02-16 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1016448)
Krijg hier nu echt het gevoel dat je niet meer dan 7 uur gebruik mag hebben om de meesten van jullie niet verder komen dan dat.....

De batterij in mijn 6S is dezelfde als in jouw 6S hoor...

Met "normaal" (wat ook al relatief is) gebruik haal je gewoon simpel ~7 uur effectief gebruik.

Er zijn "trucjes" waarmee je dat cijfer omhoog krijgt, maar dat is niet realistisch. Effectief screen ON 4G/Wi-Fi gebruik in simpele applicaties, wat facebook/safari en emails, haal je ~6-7uur gebruik, wat ook al afhankelijk is van je helderheid.

Vanaf je bluetooth apparaten gaat gebruiken gaat je iPhone er "spookuren" bij tellen die je niet effectief op je iPhone gespendeerd hebt.
Als je bvb Youtube laat aanstaan met je scherm zwart zal hij ook "spookuren" erbij tellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.