//

iPhone standaard nieuws Telegraaf.nl wijzigen

iPhone standaard nieuws Telegraaf.nl wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Op mijn iPhone 5C krijg ik standaard het nieuws van de telegraaf als ik in het begin scherm naar rechts ga. Ik vind de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-15, 13:03
iOSMax iOSMax is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 5
Standaard iPhone standaard nieuws Telegraaf.nl wijzigen

hallo,

Op mijn iPhone 5C krijg ik standaard het nieuws van de telegraaf als ik in het begin scherm naar rechts ga.

Ik vind de telegraaf geen fijne krant en zou dit graag willen wijzigen naar nrc of volkskrant bijv. als dit niet kan dan wil ik het graag weg halen. Ik vind de krant bijvoorbeeld naar spreken over de huidige vluchtelingen situatie en vind ik niet gepast.

Bedankt voor jullie moeite,

Groetjes Max.

edit: ik kreeg het via mn macbook ook niet voor elkaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-15, 13:38
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Sorry om je topic te infiltreren, maar hoe krijg je eigenlijk dat nieuws te zien??? als ik naar rechts swipe zie ik niks, ik heb waarschijnlijk iets uitgeschakeld
  #3  
Oud 25-10-15, 14:22
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Sorry om je topic te infiltreren, maar hoe krijg je eigenlijk dat nieuws te zien??? als ik naar rechts swipe zie ik niks, ik heb waarschijnlijk iets uitgeschakeld
Algemeen | zoek met spotlight | Siri suggestie
  #4  
Oud 25-10-15, 14:46
iOSMax iOSMax is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 5
Standaard

zie hier:
http://i.imgur.com/KzqBgP7.jpg

dit bedoel ik. ik kan de siri suggesties wel vinden maar dat heeft vrij weinig te maken met het nieuws... iemand ideeën?

Edit: Affinity, ik bedoelde naar rechts swipen dus het scherm gaat naar links.. je trekt het scherm van rechts naar links.. sorry voor de onduidelijkheid.
  #5  
Oud 25-10-15, 14:49
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Heb je dit al geprobeerd? Bij mij komt het nieuws dan ook in beeld
  #6  
Oud 25-10-15, 15:06
iOSMax iOSMax is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Bekijk bericht
Heb je dit al geprobeerd? Bij mij komt het nieuws dan ook in beeld
ja als ik siri suggestie uit zet blijft het scherm gewoon grijs en bovenin kan ik zoeken. met siri suggestie aan komen de gesuggereerde contacten en daarnaast het nieuws. dit nieuws is niet wat ik wil zien, want apple bied hier alleen telegraaf nieuws aan. ik wil dit graag veranderen in een andere krant zoals nrc of volkskrant.
  #7  
Oud 25-10-15, 15:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het is Apple (dat bepaalt wat goed voor je is...), dus de bron kun je zelf niet aanpassen.

Ik heb het daarom maar helemaal uitgezet.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 25-10-15, 15:23
iOSMax iOSMax is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Het is Apple (dat bepaalt wat goed voor je is...), dus de bron kun je zelf niet aanpassen.

Ik heb het daarom maar helemaal uitgezet.
Bedankt voor de opheldering. Fijn dat het me nu duidelijk is.
Ik heb al sinds de iPhone 2G apple telefoons. Nu met lezen wat apple wilt dat je leest begin ik te twijfelen aan dit product.

thnx!
  #9  
Oud 25-10-15, 16:30
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De Telegraaf is de duidelijkste krant die er is! Alles is verzonnen, gelogen, of ronkende onzin; soms alledrie, da's geen kleine prestatie hoor!
  #10  
Oud 25-10-15, 17:10
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iOSMax Bekijk bericht
Bedankt voor de opheldering. Fijn dat het me nu duidelijk is.
Ik heb al sinds de iPhone 2G apple telefoons. Nu met lezen wat apple wilt dat je leest begin ik te twijfelen aan dit product.

thnx!
Kom kom, daar kom je na tig iPhones nu pas achter? Heb je dan altijd wel wat gehad aan al die andere "opgedrongen" dingen op een iOS apparaat?
  #11  
Oud 25-10-15, 19:41
iOSMax iOSMax is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Kom kom, daar kom je na tig iPhones nu pas achter? Heb je dan altijd wel wat gehad aan al die andere "opgedrongen" dingen op een iOS apparaat?
waar het me over gaat is dat het steeds meer wordt. al die apps die je zelf niet kan verwijderen.. (mijn mapje met bullshit apps is ondertussen al begonnen aan zn tweede pagina) continu zeuren om updates.. (en ik doe ze echt heel braaf eerlijk waar). etc. en geloof me dat was eerst een stuk minder. ik zeg niet dat het totaal niet aan de hand was .

en ja ik geef het eerlijk toe, apple heeft me in zijn greep. al mijn contacten, foto's en automatische wachtwoorden staan in dat ding. ik "kan" niet meer zonder.

en daarnaast iPhonealot, de ene krant is meer links of rechts dan de ander, dat verschil moet er zijn. ik vind dat een krant niet iets moet insinueren of suggestief moet schrijven. voor mij is het belangrijk dat ik het nieuw zonder mening ontvang zodat ik die zelf kan vormen. ik vind dat dat bij de telegraaf totaal niet gebeurd.
  #12  
Oud 26-10-15, 13:10
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Het is Apple (dat bepaalt wat goed voor je is...), dus de bron kun je zelf niet aanpassen.

Ik heb het daarom maar helemaal uitgezet.
Maar ik vraag me af of dat bij Google Now wel instelbaar is. Op 1 of andere manier heb ik dat ook nog niet kunnen instellen. Ik heb ook nog een Nexus 9 tablet en daar krijg ik behoorlijk veel Tweakers nieuws op te zien. Is niet erg maar ik heb geen idee hoe ik daar nieuwsbronnen aan of uit kan zetten.
  #13  
Oud 26-10-15, 17:22
B-ruil's schermafbeelding
B-ruil B-ruil is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik krijg helemaal geen nieuws te zien bij de suggesties als ik naar links swipe.
Er staan alleen app suggesties en contact suggesties.
Iemand enig idee waar het verkeerd gaat? Ik heb in zoek met spotlight, zowel de Siri suggesties als spotlight suggesties aangevinkt in de instellingen.

Kan het er misschien mee te maken hebben dat ik niet in NL woon? Ik woon op Bonaire, dus misschien iets met regio instellingen?
  #14  
Oud 26-10-15, 19:53
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B-ruil Bekijk bericht
Ik krijg helemaal geen nieuws te zien bij de suggesties als ik naar links swipe.
Er staan alleen app suggesties en contact suggesties.
Iemand enig idee waar het verkeerd gaat? Ik heb in zoek met spotlight, zowel de Siri suggesties als spotlight suggesties aangevinkt in de instellingen.

Kan het er misschien mee te maken hebben dat ik niet in NL woon? Ik woon op Bonaire, dus misschien iets met regio instellingen?
Zou best wel eens daar aan kunnen liggen maar bij mij heeft het een poosje geduurd voordat het verscheen. Geen idee wat de trigger is.
Reageren

Labels
iphone, krant, nieuws, standaard krant, veranderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen The Raptor Jailbreak apps en thema's 2 25-10-10 18:04
Telegraaf brengt nieuws.. mattheus Chat en geruchten 3 04-02-10 09:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.