iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Zoekfunctie contacten werkt niet meer... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/168705-zoekfunctie-contacten-werkt-niet-meer.html)

Dirkteur 26-10-15 16:34

Zoekfunctie contacten werkt niet meer...
 
Collega's,

Ik merk dat ik geen contacten meer kan zoeken. Ik zie ze allemaal staan in een alfabetische lijst, maar als ik bovenaan iets typ kan hij niets vinden.

Het lijkt me dat het sinds vandaag is met de laatste update (9.1).

Kunnen jullie mij helpen aub? scrollen tussen een klein 1000 namen is onbegonnen werk.

Tx!

Dirkteur 26-10-15 18:39

Blijkbaar kan dat nu niet meer en moet er via spotlight gewerkt worden. Vreemd...bij anderen blijkt dat dus nog wel te kunnen van in de lijst met contacten bovenaan gewoon een letter od in te typen...

iOS 9 Waar zijn de recente contacten gebleven? ? appletips

jpwg001 26-10-15 21:39

Bij mij werkt het nog gewoon, via de contactenapp... iOS9.1 op een 5S.

Blazez 26-10-15 21:59

Hier ook geen probleem op 9.1. Ik kan namen zoeken in de contacten app, en dat werkt prima

jpwg001 26-10-15 23:33

Schakel siri in... Laat die het gesprek starten.

Yobotje 27-10-15 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkteur (Bericht 1010912)
Collega's,

Ik merk dat ik geen contacten meer kan zoeken. Ik zie ze allemaal staan in een alfabetische lijst, maar als ik bovenaan iets typ kan hij niets vinden.

Het lijkt me dat het sinds vandaag is met de laatste update (9.1).

Kunnen jullie mij helpen aub? scrollen tussen een klein 1000 namen is onbegonnen werk.

Tx!


Heb hetzelfde probleem, zoeken op de 4S levert Kan niets vinden op. Dit is sinds de laatste update 9.1 en niet handig vooral als je in de herrie een telefoonverbinding wil maken. Siri is dan geen alternatief.
Wie heeft de oplossing?

bertoes 27-10-15 06:48

Je hebt toch niet per ongeluk Groepn/Groups geselecteerd? Heb ik soms ook als ik een contact zoek, en dat luistert zeer nauw!

Yobotje 27-10-15 07:00

Hallo Bertoes, bedankt voor je snelle reactie. In het zoekplaatje zie ik niet dat ik groepen kan selecteren. Geen idee waar ik dat fout kan doen.

Yobotje 27-10-15 09:35

Die groepen zie ik overigens wel in de iPad. Vreemd of niet, dat dit zomaar ineens weg is.

Opgelost, in iCloud Contacten aangezet en nu kan ik weer zoeken.

moermansebastian 27-10-15 13:50

Dit had ik gisteren ook, gezocht op google en ben op onderstaande oplossing gekomen.
- Ga naar iCloud.com, naar contacten, maak daar een groep aan. (willekeurig groep bv. test)
- Op je iPhone zou je nu terug moeten kunnen zoeken bij contacten als de groep op de iPhone is gekomen bij de contacten.
- Daarna kun je gewoon terug de groep verwijderd op iCloud.com bij contacten.
- Daarna nog eens testen op je iPhone als de groep weg is bij contacten en zou het terug gewoon mogelijk moeten zijn om terug te zoeken naar contacten.

Bij mij was dit de oplossing.

Popsie 27-10-15 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moermansebastian (Bericht 1010994)
Dit had ik gisteren ook, gezocht op google en ben op onderstaande oplossing gekomen.
- Ga naar iCloud.com, naar contacten, maak daar een groep aan. (willekeurig groep bv. test)
- Op je iPhone zou je nu terug moeten kunnen zoeken bij contacten als de groep op de iPhone is gekomen bij de contacten.
- Daarna kun je gewoon terug de groep verwijderd op iCloud.com bij contacten.
- Daarna nog eens testen op je iPhone als de groep weg is bij contacten en zou het terug gewoon mogelijk moeten zijn om terug te zoeken naar contacten.

Bij mij was dit de oplossing.

Thanks :-)
Yves.

Wienen 01-03-16 23:41

Thanks man!! Dit heeft bij mij het probleem ook verholpen :-)

Ik moest alleen de aangemaakte groep wel laten staan want zodra ik hem verwijderde werkte het zoeken niet meer. Maar goed deze staat nergens in de weg dus voor mij geen probleem.

Wop 05-11-16 10:45

Helaas, dit werkt beiden niet bij mij ..

Iemand al andere oplossingen gevonden?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.