//

Family sharing! Wat heb ik er aan? Wat doet het?

Family sharing! Wat heb ik er aan? Wat doet het? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie in sommige topics staan als antwoord op problemen, dat je family sharing in kunt stellen. Ik heb een iPhone en een iPad, mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-15, 21:17
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard Family sharing! Wat heb ik er aan? Wat doet het?

Ik zie in sommige topics staan als antwoord op problemen, dat je family sharing in kunt stellen. Ik heb een iPhone en een iPad, mijn vrouw heeft een iPhone en een iPad, mijn dochter heeft een iPod en een iPad en mijn zoon heeft een iPad. Wat kan family sharing voor ons betekenen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-15, 21:26
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

een gedeelde familie agenda
Apps die de een gekocht heeft, kan de ander gratis installeren (geldt niet voor in-app aankopen)
Een betaalpunt/methode
Je dochter kan een app (zeg maar) bestellen. Als jij goedgekeurd hebt (en jij betaald hebt) kan ze hem installeren
Gedeelde foto albums

Om er maar een paar te noemen

Edit: voor ik het vergeet, natuurlijk is ook een voordeel dat je gescheiden accounts gebruikt. dat heb jij natuurlijk nu ook al, maar vaak is het een goed oplossing voor mensen die de hele familie gebruik laten maken van hetzelfde account (waardoor berichten en oproepen slecht of niet gescheiden gehouden kunnen worden)
  #3  
Oud 26-10-15, 22:03
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Nadeel is dat diensten zoals iTunes match, iCloud extra opslag ruimte miet gedeeld kunnen worden. Wat ik erg handig vindt is dat je onder 1 account ook je Fotostream kiekjes onderling deelt zonder verder handelingen te hoeven verrichten. Voor een ander is dit misschien juist weer een nadeel.
Voor mij persoonlijk de redenen genoeg om vooralsnog niet op te splitsen, geen zin om meerdere keren voor opslag te betalen wanneer ik dit nauwelijks vol krijg.
Want wat is nou 5 gb met een iPad van 128 gb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Find my Ipad - Wat heb je er eigenlijk aan? icepick iPad algemeen 1 16-04-12 14:43
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.