//

iCloud upgraden via mijn iPhone. Kan ik ook met een iTunes card gebruiken?

iCloud upgraden via mijn iPhone. Kan ik ook met een iTunes card gebruiken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Sinds gisteren kreeg ik een melding dat mijn gratis iCloud opslag van 5GB bijna vol zit. Ik kan upgraden naar 50GB voor 0,99 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-15, 16:46
Bastian Bastian is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard iCloud upgraden via mijn iPhone. Kan ik ook met een iTunes card gebruiken?

Hoi allemaal,

Sinds gisteren kreeg ik een melding dat mijn gratis iCloud opslag van 5GB bijna vol zit. Ik kan upgraden naar 50GB voor 0,99 per maand. Op de Apple website kwam ik niet echt de informatie tegen die ik zocht of die ik begreep.

Misschien weet iemand van jullie het. Ik heb zelf geen creditcard tot mijn beschikking.
Kan ik ook met een Apple iTunes (gift?) card gebruiken en betalen voor de iCloud upgrade? Waarschijnlijk is het een hele gekke, rare vraag van mijn kant, haha. Heb vanaf 2012 alleen maar een 5GB gratis gehad (dus het is voor mij een beetje nieuw). En om nu de Apple support te bellen hiervoor vind ik ook zoiets aparts.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Bastian.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-15, 16:50
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Sinds gisteren kreeg ik een melding dat mijn gratis iCloud opslag van 5GB bijna vol zit. Ik kan upgraden naar 50GB voor 0,99 per maand. Op de Apple website kwam ik niet echt de informatie tegen die ik zocht of die ik begreep.

Misschien weet iemand van jullie het. Ik heb zelf geen creditcard tot mijn beschikking.
Kan ik ook met een Apple iTunes (gift?) card gebruiken en betalen voor de iCloud upgrade? Waarschijnlijk is het een hele gekke, rare vraag van mijn kant, haha. Heb vanaf 2012 alleen maar een 5GB gratis gehad (dus het is voor mij een beetje nieuw). En om nu de Apple support te bellen hiervoor vind ik ook zoiets aparts.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Bastian.
Hallo dat werkt zeker alleen wel zorgen dat er maandelijks genoeg geld op je account staat
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #3  
Oud 27-10-15, 16:59
Bastian Bastian is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Hallo dat werkt zeker alleen wel zorgen dat er maandelijks genoeg geld op je account staat
Dank je wel! Ik dacht dat Apple controleert of er genoeg saldo opstaat zoals bijvoorbeeld creditcard en dat iTunes gift card niet werkt. Ik had alvorens ook wezen googlen en kreeg tegenstrijdige informatie, vandaar dat ik mij nu even geregistreerd heb om hier mijn vraag te doen.

Nogmaals bedankt voor de heldere informatie!
  #4  
Oud 27-10-15, 17:03
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian Bekijk bericht
Dank je wel! Ik dacht dat Apple controleert of er genoeg saldo opstaat zoals bijvoorbeeld creditcard en dat iTunes gift card niet werkt. Ik had alvorens ook wezen googlen en kreeg tegenstrijdige informatie, vandaar dat ik mij nu even geregistreerd heb om hier mijn vraag te doen.

Nogmaals bedankt voor de heldere informatie!
Ik werk zelf ook met een iTunes Card en op einde van de maand krijg ik altijd berichten als ik bv moet zorgen dat Netflix enz moet verlengd worden
Succes alvast
  #5  
Oud 27-10-15, 17:09
Bastian Bastian is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
Ik werk zelf ook met een iTunes Card en op einde van de maand krijg ik altijd berichten als ik bv moet zorgen dat Netflix enz moet verlengd worden
Succes alvast
Oke, duidelijk!

Dank je wel!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mijn iphone niet gebruiken door icloud. Marcanti iPhone algemeen 8 04-11-13 20:07
kan mijn iPhone 3GS niet meer upgraden via iTunes! marco538 iTunes 1 11-06-11 14:26
iPhone 3G: Kan je een Iphone 3G ook in België met proximus gebruiken. Jonckhere Unlock 4 05-05-09 19:26
Windows: Waar kan ik met PayPal een Gif Card ? aminozuur iTunes 6 13-04-09 22:28
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? Reckless iTunes 3 23-01-09 10:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.