//

Onstabiele signaal

Onstabiele signaal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien was ik ook wat tevoorbarig, het is verbeterd, maar niet opgelost. Iemand nog een idee? Heeft het misschien iets te maken met onze baseband?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-08-08, 15:15
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

misschien was ik ook wat tevoorbarig, het is verbeterd, maar niet opgelost. Iemand nog een idee? Heeft het misschien iets te maken met onze baseband?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-08-08, 16:01
Woutertje Woutertje is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

Hier precies hetzelfde probleem. Iphone 1e generatie met T-Mobile.
Wat echt vaag is, is dat het signaal soms helemaal wegvalt, no service, om vervolgens op dezelfde plek drie streepjes bereik te hebben.

Wat ik ook vaak heb is dat je niet kan bellen, 'Call Failled' of 'Callback failed'.
Erg irritant.
  #23  
Oud 08-08-08, 16:00
thomas89 thomas89 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 36
Standaard

heeft er al iemand een verklaring/oplossing gevonden? Ik ben ook juist gezien, dat wanneer ik de iPhone in zijn cradle(of hoe noemt dat ding waar je hem in kunt rechtzetten) zet, dat hij dan altijd 5blokjes heeft! En als ik hem eruit haal, dan zakt dat meestal direct? Ik snap er hoe langer hoe minder van, ik heb ook op het internet gelezen dat er nog mensen met dit probleem zijn, ik hoop dat ik hier een oplossing voor vind! Volgens mij, is de gevoeligheid van de antenne aangepast in fw2.0.1 en 2.0.0. De vraag is nu alleen, zouden we dit kunnen veranderen en eventueel terug draaien?

Thomas

Laatst gewijzigd door thomas89; 08-08-08 om 16:15.
  #24  
Oud 12-08-08, 17:36
fico99 fico99 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 42
Standaard

Sinds ik de mijne heb ge-upgrade van firmware 2.0 -> 2.0.1 lijkt het metertje een sterker signaal aan te geven. Het is voorlopig nog iets te vroeg om jullie zeggen of het bereik ook daadwerkelijk verbeterd is. Dit zal ik in de komende uren eens testen maar zo op het eerste gezicht zie ik niet direct verschil met fw 2.0

Laatst gewijzigd door fico99; 12-08-08 om 17:38.
  #25  
Oud 12-08-08, 19:06
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Niet om te klagen, maar meer om de omvang aan te geven, ik heb ook regelmatig wegtrekkers met no service, dus dat is wel een ernstig probleem aangezien het soms 6 minuten duurt voordat ik weer signaal heb. Kan me niet voorstellen dat het aan Tmob ligt. Meer misschien combinatie van locatie, toestel, andere factoren?

Ik verwacht toch zeer binnenkort wel weer een update aangezien er nog wel redelijk wat bugs zijn te fixen in 2.0.1.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #26  
Oud 13-08-08, 03:38
aesop aesop is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

ik heb al alles geprobeerd incl. baseband gewoon wissen en dan nieuwe met 2.0 en terug wissen en oude met 1.4 en geen verschil, dus da ik ervan uit dat het hardwarematig is het probleem. Dan maar een 3gtje besteld, en ongeduldig aant wachten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onstabiele ios 4.0.1 fcruizer iPhone algemeen 0 06-08-10 15:35
KPN 3G signaal sancaman KPN 2 24-10-09 23:06
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 23:34
Weinig 3G signaal neoflux Archief 3 10-09-08 12:09
Geen Signaal theblinkies Unlock [archief] 13 18-06-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.