//

Slechts enkel iPhome of toch meerdere devices

Slechts enkel iPhome of toch meerdere devices discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien een iPhone ook kan dienst doen als muziekspeler en als camera en nog zo veel meer, hebben de meesten hier waarschijnlijk enkel nog een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-15, 14:25
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Slechts enkel iPhome of toch meerdere devices

Aangezien een iPhone ook kan dienst doen als muziekspeler en als camera en nog zo veel meer, hebben de meesten hier waarschijnlijk enkel nog een iPhone en niet meer zoals vroeger een afzonderlijke muziekspeler zoals iPod en een afzonderlijke pocketcamera. Nu vroeg ik me af of dit werkelijk de beste oplossing is, want ja als men voortdurend al deze functies te gelijk gebruikt gaat dit toch wel aardig wat energie gebruiken en lees ik toch wel geregeld dat bepaalde mensen ten hoogste een dag met hun batterij doorkomen. Het grote voordeel als je alles in een device hebt is dat je er dan ook slechts eentje moet mee nemen. Maar als men bijvoorbeeld nogal wat foto's (bijvoorbeeld op verlof of zo) neemt is het ook dom dat je alverwege de dag al met een lege batterij zit omdat je ook heel de tijd muziek hebt zitten luisteren. Daarom wat is volgens jullie het beste, alles in iPhone gebruiken of toch nog een afzonderlijke muziekspeler iPod en afzonderlijke pocketcamera bezitten?

Mvg, Vic

Laatst gewijzigd door Vic55; 31-10-15 om 20:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-15, 14:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Beetje flauw maar: het is een iPhone, geen iPhome.

Of mis ik een woordgrap? (Aangezien je die aparte spelling in je hele bericht gebruikte)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 31-10-15, 14:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Aangezien een iPhome ook kan dienst doen als muziekspeler en als camera en nog zo veel meer, hebben de meesten hier waarschijnlijk enkel nog een iPhome en niet meer zoals vroeger een afzonderlijke muziekspeler zoals iPod en een afzonderlijke pocketcamera. Nu vroeg ik me af of dit werkelijk de beste oplossing is, want ja als men voortdurend al deze functies te gelijk gebruikt gaat dit toch wel aardig wat energie gebruiken en lees ik toch wel geregeld dat bepaalde mensen ten hoogste een dag met hun batterij doorkomen. Het grote voordeel als je alles in een device hebt is dat je er dan ook slechts eentje moet mee nemen. Maar als men bijvoorbeeld nogal wat foto's (bijvoorbeeld op verlof of zo) neemt is het ook dom dat je alverwege de dag al met een lege batterij zit omdat je ook heel de tijd muziek hebt zitten luisteren. Daarom wat is volgens jullie het beste, alles in iPhome gebruiken of toch nog een afzonderlijke muziekspeler iPod en afzonderlijke pocketcamera bezitten?

Mvg, Vic
Ik doe alles met mijn iPhone.
En er bestaan heel goeie externe batterijen e indien dat nodig zou zijn.

Met met iPhone 6s plus kom ik toch meestal wel de dag door ze en 's avonds of gewoon 's nachts laad ik op en als ik wakker word begin ik altijd mee 100% batterij.

Via de gewone muziek app muziek luisteren zuipt normaal gezien zeer weinig batterij ze.

Ik zou dat niet meer zien zitten ze dat ik heel de tijd moet gaan zeulen met een externe camera en ook nog eens muziekspeler pfpff. Ik ga voor het gemak dus alleen de iPhone tenzij ik een vermoeden heb het toch zou kunnen gebeuren dat ik niet toekom , dan neem ik mijn externe batterij mee.
  #4  
Oud 31-10-15, 21:40
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ja sorry voor de spelfout hoor, ergens een of andere rare kronkel zal daar wel voor gezorgd hebben.
Ja 6s plus is wel wat duur voor mij, zal eerder een 6s worden als ik een nieuwe aanschaf. Kunt u misschien aangeven welke externe batterij u bezit, want dat lijkt me idd nog wel een goed idee om zoiets mee te nemen. Weet u soms hoe het met het verbruik zit als je niet de gewone muziek app gebruikt maar Off line Spotify of Apple Music luisterd. En foto's maken verbruikt dat veel?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tiny Tower op meerdere devices Cheetah iPhone Games 2 18-11-13 20:18
Meerdere devices, 1 account? Esy iPhone algemeen 8 01-10-13 16:58
Meerdere devices, andere gegevens Peter139 iPad algemeen 3 27-11-11 02:05
Apps op meerdere devices (IOS 5) nietemiet iPad Apps 6 12-10-11 00:05
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices stekki iCloud 0 09-10-11 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.