iPhone 4 recovery mode/dfu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb hier een iPhone 4 32GB liggen maar hij blijft hangen op 60% als ik hem herstel via iTunes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 recovery mode/dfu
Hallo ik heb hier een iPhone 4 32GB liggen maar hij blijft hangen op 60% als ik hem herstel via iTunes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
foutcode 9
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien hier iets aan?
Onderwerp: Ipad 2 kan niet worden hersteld: fout 9 | One More Thing |
|
|||
|
|||
kan ik proberen om de iphone naar ios 5 te downgrade
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar hoe werkt dat dan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2015 om 13:52 ---------- kan ik ook mijn iphone met een ander programma uit de rocovery mode halen? |
|
||||
|
||||
check eerst via tinyumbrella of ander programma of de shsh blobs van jou iphone 4 aanwezig zijn zijn er helemaal nooit blobs opgeslagen kunt je het vergeten
google eens op downgraden iphone 4 met shsh blobs staat gewoon hoe en wat de handelingen zijn om te downgraden tinyumbrella redsn0w jailbreak sn0wbreeze enz allemaal programma s om te downgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DFU of Recovery mode? | Johnno87 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-13 11:42 |
iPhone: vast in DFU/Recovery mode | fai-fai | Jailbreak | 23 | 19-02-13 16:35 |
Recovery/dfu mode | Robertoj | iPhone algemeen | 1 | 07-01-13 20:58 |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
|
|