iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 6 Scherm & LCD kapot -- BACKUP maken itunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/168838-iphone-6-scherm-and-lcd-kapot-backup-maken-itunes.html)

Kris1986 01-11-15 11:00

iPhone 6 Scherm & LCD kapot -- BACKUP maken itunes
 
Dag allemaal,

Heeft er iemand een idee waar ik een heel goedkoop scherm met LCD kan kopen? Ik kan het niet goedkoper vinden dan 80 euro. Het mag tweedehands zijn en dan nog ook nog in niet goede staat zijn. Het moet gewoon werken en dat is het eigenlijk.

Reden:
Op het werk is een voertuig van +/- 13 ton over de mijne gereden en dus daar is niet meer mee aan te vangen wegens de body die ook gebogen is enz. Maar ik zou graag er een backup van willen maken en daarvoor moet ik de toegangscode kunnen ingeven zegt iTunes. Hij start op en daar ben ik al blij om.

Het moet gewoon zo goedkoop mogelijk want het is gewoon om een backup te kunnen maken. Ik heb al een iPhone 6s in de plaats dus moest er een andere manier zijn om dit te kunnen doen dan hoor ik dit ook graag.

Met vriendelijke groet
Kris

Blazez 01-11-15 20:40

Is het niet handiger om te onderzoeken of en een of andere reparateur (mist op voorraad etc) tijdelijk een schermpje (al dan niet gebarsten maar wel werkend) op je telefoon te zetten en dan (in de winkel nog) een backup er van te trekken?

Kris1986 01-11-15 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1011420)
Is het niet handiger om te onderzoeken of en een of andere reparateur (mist op voorraad etc) tijdelijk een schermpje (al dan niet gebarsten maar wel werkend) op je telefoon te zetten en dan (in de winkel nog) een backup er van te trekken?

En hoe krijg ik die Back-up dan op mijn pc?

Blazez 01-11-15 22:02

Eeeuhm, backup naar iCloud? Laptop meenemen? Afhankelijk over de data waar we het over hebben (staat dat niet al in een of andere cloud?

Kris1986 01-11-15 22:10

Zoveel iCloud ruimte heb ik niet. Heb een vaste pc. :-)

Blazez 01-11-15 22:12

Wat voor een data gaat het om dan? Apps worden bijvoorbeeld nooit in de iCloud backup opgenomen. Meestal kom je toch wel een heel eind met de 5gb als het alleen om standaard data gaat.

Kris1986 01-11-15 22:15

Ik heb elke morgen toch de melding dat de Back-up via iCloud niet lukte wegens te weinig ruimte. Foto's heb ik niet opstaat voor in de cloud te zetten en toch lukt dit niet. Heb nog 4,9gb vrije ruimte.

suzuki2002 02-11-15 18:22

Kom gerust eens bij mij langs met je iphone en laptop heb hier diverse schermen liggen , kan deze ff voor je monteren zodat je backup kan maken

Kris1986 03-11-15 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 1011485)
Kom gerust eens bij mij langs met je iphone en laptop heb hier diverse schermen liggen , kan deze ff voor je monteren zodat je backup kan maken

Thx maar even naar Nederland rijden daarvoor is een beetje zot.

Ik dacht gewoon dat er een andere manier was om te kunnen verbinden zonder scherm.. :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.