//

Foutmelding wissen gegevens Iphone

Foutmelding wissen gegevens Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik een nieuwe Iphone 6S en daartoe wil ik de gegevens van mijn oude iPhone 5S verwijderen om deze binnen het gezin door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-15, 15:51
Diablo95 Diablo95 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 7
Standaard Foutmelding wissen gegevens Iphone

Momenteel heb ik een nieuwe Iphone 6S en daartoe wil ik de gegevens van mijn oude iPhone 5S verwijderen om deze binnen het gezin door te kunnen geven. Nu wilde ik dat gewoon via Instellingen op de iPhone zelf doen, maar dan krijg je de volgende melding:

''Voer uw Apple ID-wachtwoord in om deze iPhone te wissen en uit uw account te verwijderen.''

Kan ik dan gerust mijn wachtwoord invoeren? Ik ben namelijk bang dat ik dan door iCloud op de een of andere manier ook de gegevens kwijt ben op mijn nieuwe 6S (waarop ik weer via iCloud mijn gegevens van mijn 5S heb teruggezet) of dat mijn account verwijderd wordt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-15, 15:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diablo95 Bekijk bericht
Ik ben namelijk bang dat ik dan door iCloud op de een of andere manier ook de gegevens kwijt ben op mijn nieuwe 6S (waarop ik weer via iCloud mijn gegevens van mijn 5S heb teruggezet) of dat mijn account verwijderd wordt?
Maak je maar geen zorgen. Alleen het toestel wordt uit het account verwijderd, meer niet. Er gaan echt geen iCloud gegevens verloren.
  #3  
Oud 14-11-15, 12:22
Diablo95 Diablo95 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 7
Standaard

Nog even een soortgelijke vervolgvraag. Ik heb erg lang het account van mijn moeder gebruikt voor iTunes. Dit is natuurlijk niet heel praktisch, helemaal niet wanneer je iCloud wilt gaan gebruiken. Ik heb dan ook voor mezelf een account aangemaakt. In de instellingen onder iCloud staat nog wel het oude account ingelogd. Je kunt deze niet zomaar uitloggen. De enige mogelijkheid is om onderin te klikken op 'Verwijder account'. Dit geeft de volgende melding: 'Als u deze account verwijdert, wist u alle bijbehorende gegevens van uw Iphone'. De vraag is dan wat bedoeld wordt met 'alle bijbehorende gegevens'?
  #4  
Oud 14-11-15, 12:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diablo95 Bekijk bericht
De vraag is dan wat bedoeld wordt met 'alle bijbehorende gegevens'?
Alle iCloud gegevens zoals contacten, agenda's, herinneringen, notities, enz...
  #5  
Oud 14-11-15, 12:36
Diablo95 Diablo95 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 7
Standaard

Op mijn iPhone heb ik iCloud nooit heb gebruikt. Ik heb dat account alleen gebruikt voor het downloaden van apps. De vraag is dan of die ook worden verwijderd?
  #6  
Oud 14-11-15, 12:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diablo95 Bekijk bericht
Ik heb dat account alleen gebruikt voor het downloaden van apps. De vraag is dan of die ook worden verwijderd?
En het antwoord is dan: apps downloaden doe je met een App Store account. Nee, die apps worden niet verwijderd. Als er updates voor die apps zijn zal je wel met dat App Store account moeten inloggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Game-gegevens wissen Coentjuhhh iPad Games 0 22-09-13 20:17
iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen Emiel Janson iPhone algemeen 17 21-12-12 11:15
Wissen gegevens Discovire iPhone algemeen 4 11-11-12 19:55
gegevens wissen bij verkoop oude iphone bostiaan iPhone algemeen 6 07-10-10 08:51
Iphone (bijna) kapot en gegevens wissen jmoonen iPhone algemeen 1 09-06-10 11:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.