//

Iphone 5s herstellen lukt niet; stopt bij herstellen firmware met error 50

Iphone 5s herstellen lukt niet; stopt bij herstellen firmware met error 50 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 5s die een tijd geleden waterschade heeft opgelopen en hij deed toen niks meer. Ik heb er daarna niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-11-15, 14:23
Vally Vally is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone 5s herstellen lukt niet; stopt bij herstellen firmware met error 50

Beste mensen,

Ik heb een iphone 5s die een tijd geleden waterschade heeft opgelopen en hij deed toen niks meer. Ik heb er daarna niet meer aan gezeten tot een tijdje terug. Ik sloot 'm aan op mn laptop en tot mijn verbazing kwam het apple tekentje tevoorschijn. Ik moest m echter wel herstellen, dus dat deed ik en alles ging goed tot ie bij "herstellen van firmware" een onbekende fout 50 aangaf en dus stopte. Ik heb het nog 20 keer geprobeerd erna en ook van alles op internet geprobeerd maar niks helpt. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen en of het te verhelpen is?

Mijn dank is groot
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-15, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

https://discussions.apple.com/thread/4204776?tstart=0
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error na 5.0.1. update - Herstellen lukt niet (foutcode 6) MehNoh iPhone algemeen 3 12-11-11 01:27
iPhone: iPhone stopt bij herstellen met: iPhone op herstel voorbereiden aeger Jailbreak 3 11-07-11 13:26
iPhone: Firmware 4.2.1 herstellen lukt niet via Tinyumbrella The Raptor Jailbreak 5 28-03-11 18:21
Error 13 bij herstellen iPhone Triplle iPhone algemeen 36 19-11-10 12:15
Error 28 bij herstellen iPhone sjorriss Archief 1 24-08-09 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.