//

AppleID wijzigen

AppleID wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij zitten met al onze toestellen (ipad, iPhone man en mijn iPhone, Mac) op zelfde AppleID. Aangezien iCloud vol is, hoe kan ik AppleID wijzigen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-15, 21:39
Biekevb Biekevb is offline
• iOS 9.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 2
Standaard AppleID wijzigen

Wij zitten met al onze toestellen (ipad, iPhone man en mijn iPhone, Mac) op zelfde AppleID. Aangezien iCloud vol is, hoe kan ik AppleID wijzigen, zodat elk toestel eigen id heeft, zonder dat er te veel wijzigt (whatsapp, ...)?
Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-15, 21:41
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biekevb Bekijk bericht
Wij zitten met al onze toestellen (ipad, iPhone man en mijn iPhone, Mac) op zelfde AppleID. Aangezien iCloud vol is, hoe kan ik AppleID wijzigen, zodat elk toestel eigen id heeft, zonder dat er te veel wijzigt (whatsapp, ...)?
Bedankt
O.a. Door de zoekfunctie van dit forum te raadplegen,
  #3  
Oud 16-11-15, 19:49
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

@debroei,
dat antwoord wat jij geeft kan je aan 99% van de vraagstellers geven. En als je weinig zin hebt om te antwoorden kan je ook schrijven: GooGle is your friend, m.a.w. gebruik GooGle en zoek het op. En als je helemaal geen zin hebt, dan geef je eenvoudig geen reactie.

@biekevb,
maak een aantal nieuwe Apple id's en log in op elk apparaat dat je hebt met een nieuw en ander Apple id dat is het makkelijkst.

Laatst gewijzigd door faire4u; 16-11-15 om 20:01.
  #4  
Oud 16-11-15, 20:56
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik wijs de TS op het bestaan van de topics met daarin de antwoorden, dan is het hen of ze het de moeite vinden om dit alsnog er bij te pakken.

Misschien heeft dit zelfs een educatieve neven effect, en gebruikt men dan voortsan de zoek knop ipv start new thread knop.
Dagelijks staat dit forum vol met vragen van posters die na hun startpost nooit meer wat laten horen. Ik wil niet gelijk roepen voort wat hoort wat. Maar als je niet zelf eerst wat moeite doet. Verwacht dan ook geen pan klare hap van mijn kant.
  #5  
Oud 16-11-15, 22:50
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Dus als ze zelf geen moeite doen geef jij geen antwoord.
Geef dan ook geen antwoord en als je dan toch iets plaatst lees dan eerst je antwoord door voor je op verzenden drukt.
  #6  
Oud 16-11-15, 23:24
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edje-ken Bekijk bericht
Dus als ze zelf geen moeite doen geef jij geen antwoord.
Geef dan ook geen antwoord en als je dan toch iets plaatst lees dan eerst je antwoord door voor je op verzenden drukt.
Je leest niet goed, dat wil ik juist voorkomen. Echter verwacht ik zoals al gezegd inspanning van 2 kanten.

En in plaats van je druk te maken om mijn antwoord had je ook de TS kunnen helpen. On topic dan maar weer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleId op iPad wijzigen en op iPhone niet GerardS iPad algemeen 6 01-08-14 20:10
appleid wijzigen ceesvb iPhone algemeen 4 06-08-13 13:05
AppleId probleem ferrywalter iPad algemeen 3 17-07-13 10:39
Uw AppleID is vergrendel pebbls iPhone algemeen 2 12-04-13 13:04
Mac OS X: wijzigen wachtwoord appleid miracle90 iTunes 2 17-04-12 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.