//

iPhone 5S wordt herkend door PC maar geeft zelf zwart scherm

iPhone 5S wordt herkend door PC maar geeft zelf zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben in het bezit van een iPhone 5S. Nadat ik deze gerepareerd heb omdat er waterschade aanwezig was, connecte ik de iPhone aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-15, 22:15
isaatje8 isaatje8 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 4
Standaard iPhone 5S wordt herkend door PC maar geeft zelf zwart scherm

Beste,

Ik ben in het bezit van een iPhone 5S.

Nadat ik deze gerepareerd heb omdat er waterschade aanwezig was, connecte ik de iPhone aan mijn laptop. Het apparaat werd herkend en ik kon gewoon mijn mappen openen via de laptop. Echter gaf mijn iPhone 5S scherm geen teken van leven.

Kan ik hieruit concluderen dat mijn scherm vervangen moet worden of zijn er nog andere trucs waardoor ik mijn scherm kan redden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-15, 01:04
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Ik heb op aanraden van iemand op dit forum ,ooit van 1 meter hoogte een iPad met hetzelfde probleem op z'n rug laten vallen. (Op een kleed) Hierna deed hij het weer, tot op heden geen problemen.
  #3  
Oud 19-11-15, 00:16
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Bovenstaande zou ik niet doen met een iPhone en al zeker niet vanaf 1 meter hoogte!!!

Aangezien die waterschade heeft gehad kan het ook zijn dat het Logic bord defect is en dat de iPhone na het plaatsen van een nieuw scherm ook geen beeld geeft. Wanneer jij je iPhone aansluit op iTunes kan jij dan op de pc zien welke Apps er op de iPhone zijn geïnstalleerd? Als je dat kan zien op de pc en op de iPhone blijft het beeld zwart dan is de kans groot dat hij het weer doet na het plaatsen van een nieuw scherm. Maar wanneer die verbonden is met iTunes en je kan op de pc niet zien (op je pc zie je dan een leeg veld waar de Apps normaal gesproken worden weergegeven) hoeveel Apps erop staan, wordt volgens mij ook rechtsboven aangegeven hoeveel Apps er op je iPhone staan (bv er staat 0 Apps ) dan is vrijwel zeker het Logic bord defect en zal na het plaatsen van een nieuw scherm het beeld zwart blijven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone wordt herkend op computer maar niet in iTunes illestindo Jailbreak 2 07-09-15 20:01
Grijs scherm iphone 4 wordt langzaam zwart lisavdk iPhone algemeen 1 23-03-14 12:20
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend Gonbon iPhone algemeen 0 12-01-14 16:39
iPhone 4S, heb ik net, maar geeft zwart beeld, in iTunes wel herkend en blijft piepen omarl iPhone algemeen 8 30-05-12 17:24
iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb balkie070 iPhone algemeen 0 07-11-11 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.