iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   oplader iPhone 6s spoed! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/169370-oplader-iphone-6s-spoed.html)

pdavie2311 23-11-15 09:13

oplader iPhone 6s spoed!
 
Goedemorgen!

Ik ben met spoed (als in vandaag) een oplader nodig voor mijn iPhone 6s. Ik ben verdorie mijn lader kwijt geraakt dit weekend. Compleet, dus deel in stopcontact en de kabel.

Nu ga ik vanavond een Apple Watch halen, hier zit ook een kabel bij, maar als ik beide apparaten samen wil opladen ben ik gewoon een nieuwe oplader nodig voor mijn 6s..Ook bij verkoop, kan ik natuurlijk niet de 6s verkopen zonder oplader in de toekomst.

Google is your friend, maar wat is de voordeligste/beste oplossing? Ik zit bij MM te kijken en vind onderstaand:
TRUST USB-thuislader 5 W + Lightning-kabel Opladers bestel online bij Media Markt

Hier heb ik ook een origine Apple voor denk ik? Zou iCentre deze hebben, kan ik vanmiddag ook nog heen als optie. Of een dock kopen bij MM, maar daar zit vaak niet het deel voor stopcontact bij.

Hoe kan zoiets simpels, zo ingewikkeld zijn?

Alvast bedankt voor de tips!!

Richu75 23-11-15 09:41

Als de iCentre de offiiele Apple prijzen (link) aanhoud niet.
Een oplader met 1m snoer kost daar €50.

pdavie2311 23-11-15 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 (Bericht 1012934)
Als de iCentre de offiiele Apple prijzen (link) aanhoud niet.
Een oplader met 1m snoer kost daar €50.

Sorry hoor! Wat een geld man!! Ja, ik ben Apple fanaat, maar dit is toch wel bizar...

bing69 24-11-15 11:04

Kijk eens bij het kruidvat, daar lagen er zat. Zowel kabel als een lader voor 4 aansluitingen. Heb er hier twee in gebruik!

peerenbooms 24-11-15 11:49

Voor ruim 1200 € aan iphone en iwatch en dan zeuren over een adaptertje van 50€???

Dat noemt zich apple fanaat

iPhoneAlot 24-11-15 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1013000)
Voor ruim 1200 € aan iphone en iwatch en dan zeuren over een adaptertje van 50€???

Dat noemt zich apple fanaat

Plus 1.
Ga lekker naar de Action...

ButcherJF 25-11-15 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1013000)
Voor ruim 1200 € aan iphone en iwatch en dan zeuren over een adaptertje van 50€???

Dat noemt zich apple fanaat

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1013008)
Plus 1.
Ga lekker naar de Action...

:confused:
Dat iemand voor ruim €1200,= aan Applespullen heeft wil toch niet zeggen dat €50,= voor een laadsetje (van Apple) een normale prijs is? Laten we wel wezen, een 'gecertificeerd' kabeltje en stekkertje, €50,=! Eigenlijk gewoon belachelijk duur.

jpwg001 25-11-15 19:43

Ik ben het wel met je eens dat het erg veel gekd is voor een oplader. Ik zou echter wel origineel aanschaffen. Maar dat is mijn afwijking.

pdavie2311 25-11-15 21:07

@Peerenbooms…Tandjespoetsen en naar bed knulletje…Alleen jouw reactie zegt al genoeg..
@iPhoneAlot…Lees hierboven..

Jemig zeg..We zijn allemaal liefhebbers hier, tenminste, ga ik vanuit, maar om dan zo te reageren als ik 50,- euro veel geld vind voor een stekkertje? Zal ik het nog erger maken? Ik doe ook boodschappen bij de Lidl…Jullie komen vast alleen maar bij de Appie?

Eigenlijk is dit berichtje zonde van mijn tijd geweest besef ik nu..

Edit..Thanx ButcherJF...

0bs3rv3r 27-11-15 12:42

Ik zou toch altijd een echte kopen van apple

en wel hier om.

Thorough Macbook Charger Teardown Reveals Some Complex Circuitry | Hackaday

Het is misschien geen iPhone oplader, maar volgens mij geldt dit voor al hun devices/opladers

iPhoneAlot 27-11-15 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 1013113)
Ik doe ook boodschappen bij de Lidl…Jullie komen vast alleen maar bij de Appie...

Ik naar Appie? Appie komt naar mij!

Laat me eens raden, jij rijdt in een Audi, maar op regenbanden van TjapTjing model PhukYooII?

Applespullen zijn duur, wees 'n vent en lijdt in stilte!

Richu75 27-11-15 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 1013113)
@Peerenbooms…Tandjespoetsen en naar bed knulletje…Alleen jouw reactie zegt al genoeg..
@iPhoneAlot…Lees hierboven..

Jemig zeg..We zijn allemaal liefhebbers hier, tenminste, ga ik vanuit, maar om dan zo te reageren als ik 50,- euro veel geld vind voor een stekkertje? Zal ik het nog erger maken? Ik doe ook boodschappen bij de Lidl…Jullie komen vast alleen maar bij de Appie?

Eigenlijk is dit berichtje zonde van mijn tijd geweest besef ik nu..

Edit..Thanx ButcherJF...

Vandaag bestellen, morgen in huis: bol.com | Apple USB lichtnetadapter 5W + Apple Lightning kabel (1 meter) | Elektronica...

Soms zijn er wel aanbiedingen te vinden.

pdavie2311 27-11-15 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 (Bericht 1013197)
Vandaag bestellen, morgen in huis: bol.com | Apple USB lichtnetadapter 5W + Apple Lightning kabel (1 meter) | Elektronica...

Soms zijn er wel aanbiedingen te vinden.

Thx! Had eenzelfde aanbieding gevonden. Heb hem inmiddels..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.