//

IPhone op dock met versterker

IPhone op dock met versterker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op de bovenverdieping af van mijn draagbare radio's. Neem al vaak mijn iPhone mee naar boven. Ik zoek nu een dockingstation met ingebouwde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-15, 14:08
Mamanneke Mamanneke is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Ter Apel
Berichten: 42
Standaard IPhone op dock met versterker

Ik wil op de bovenverdieping af van mijn draagbare radio's. Neem al vaak mijn iPhone mee naar boven. Ik zoek nu een dockingstation met ingebouwde versterker. Wie heeft hier ervaringen mee of een andere oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-15, 12:40
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er is waanzinnig veel keus in docks en bv bluetooth speakers, dus een algemeen advies/ervaring geven is lastig. Hangt er ook helemaal vanaf wat je verwacht, aan geluidskwaliteit bv, en hoeveel je ervoor over hebt. Iha bevallen bluetooth speakers mij persoonlijk beter dan docking. Maar ook daarbij betaal je voor geluidskwaliteit - al is duurder niet per sé beter, maar van de goedkoopste moet je echt niet teveel verwachten.

Uitzondering op de regel is de Philips DS1600 dockspeaker die ik ooit in een opwelling in een aanbieding kocht, die bevalt nog steeds goed. Maar vooral vanwege de dock, omdat de dual dock (zowel 30 pins als lightning) voor mij zo handig is. Geluidskwaliteit is niet meer dan redelijk, en normale prijs vrij fors daarvoor. Maar in een aanbieding zeker een aanrader.

Als je draagbare radio's een 'aux' ingang hebben kun je ook nog overwegen er voor een paar tientjes een bluetooth ontvanger aan te koppelen, kun je muziek van iPhone of iPad toch simpel daarop afspelen.
  #3  
Oud 25-11-15, 13:37
Mamanneke Mamanneke is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Ter Apel
Berichten: 42
Standaard Iphone op dock met versterker

Bedankt. Kan elk model van de iphones er op ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 november 2015 om 13:01 ----------

Ik heb hem besteld. Ben benieuwd😀
  #4  
Oud 25-11-15, 14:08
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, iig de 4 en de 5S dus een 5 mag ook geen probleem zijn. En heb er zelfs de iPad mini af en toe op gehad... Al zal een iPad 2 (als je die nog hebt) wel wat wankel worden, in principe past zelfs die (zelfs de iPad 1 accepteert 'ie, maar daar maak ik geen gewoonte van)
  #5  
Oud 25-11-15, 15:26
Mamanneke Mamanneke is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Ter Apel
Berichten: 42
Standaard Iphone op een dock

Het gaat me om de iphone. Ik las, dat met een usb aansluiting je er nog iets aan kunt hangen.
Bedankt voor het meedenken👍
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dock voor aansluiten op een versterker ? ramrod iPhone accessoires en onderdelen 2 18-09-10 11:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.