//

Probleem opslagruimte fotobibliotheek iphone 6

Probleem opslagruimte fotobibliotheek iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een iphone 6 met 64gb die draait op de laatste versie (9.1). Het probleem is dat ik 0 foto's en 0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-15, 00:31
Timmeyy Timmeyy is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Exclamation Probleem opslagruimte fotobibliotheek iphone 6

Beste forumleden,

Ik heb een iphone 6 met 64gb die draait op de laatste versie (9.1). Het probleem is dat ik 0 foto's en 0 video's op mijn iphone heb staan (alles verwijderd en op de macbook gezet) ook niet in de map onlangs verwijderd en toch geeft itunes en mijn iphone in 'opslag' aan dat er meer dan 28gb aan data in gebruik is door de fotobibliotheek. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Ik zit er al een tijdje mee te ***** maar tot nu toe zonder succes en ik raak er een beetje geïrriteerd van..

- opnieuw opstarten en hard reset al geprobeerd
- in itunes foto's synchroniseren met een lege map al geprobeerd
- zojuist ook nog alles verwijderd en een reservekopie terug gezet en zelfs dat werkt niet

Kortom ik ben ten einde raad en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, alvast heel erg bedankt

Laatst gewijzigd door Timmeyy; 28-11-15 om 01:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-15, 09:44
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

'Geleend' van het WWW, hoop dat het bij jou ook werkt:
  1. Go to Settings
  2. Date & Time
  3. Untoggle "Set Automatically"
  4. Manually change the date back. For example, if today is March 15, 2015, choose August 1, 2014. (You can change it back once we're done)
  5. Close out of that
  6. Open "Photos"
  7. Select "Albums"
  8. If, like me, you had already cleared out everything from the Camera Roll and "Recently Deleted" folder, you'll smile to see that your "Recently Deleted" folder now has thousands of images back. Those are your phantom photos
  9. Open it, "Select" and start deleting
  10. Now, go back into Settings - General - Usage - Storage - Manage Storage - and you'll notice your Photo & Camera is empty if you deleted everything
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 28-11-15, 11:09
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Kan zijn dat de poster hier boven mij gelijk heeft en dat het helpt,

Maar gebruik je de photobib via icloud zodat je overal toegang hebt tot je foto's?Zo Ja: als jij de photobib gebruikt, dan denk ik eerder dat jij overal en altijd je gehele bib kan bekijken. Niet in origineel formaat, maar wel de tumbnails. Als je dan een foto opent en je hebt Wi-Fi, gaat hij die in groot formaat ophalen bij icloud waar de bib is opgeslagen.

Ik weet niet hoeveel foto's je hebt, maar ik heb er iets meer dan 15000 en op mijn iphone neemt dat een 11GB in beslag zonder dat er 1 foto zogezegd op mijn toestel staat. De foto's die je maakt, wordt meteen bij het verkrijgen van Wi-Fi signaal, naar icloud gestuurd en gewist van de iphone zelf (behalve de tumbnail).
Voor de rest staan er bij mij enkel de foto's op het toestel zelf die ik maak en nog niet geupload zijn.

Bekijk dat ook even.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet Toddy009 iPhone algemeen 0 08-10-15 11:07
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) sannev86 iPhone algemeen 6 12-08-13 21:06
iPhone 4: 'opslagruimte vol' otis iPhone algemeen 3 28-11-11 21:06
- Help - Fotobibliotheek van Iphone naar PC ?? dujeco iPhone algemeen 3 09-08-10 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.