//

missende calorieën gezondheid/health app

missende calorieën gezondheid/health app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, vanochtend merkte ik iets vreemds in mijn gezondheid/health app. het lijkt of de calorieën die het programma meet niet kloppen in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-15, 19:45
erik_veer erik_veer is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Cool missende calorieën gezondheid/health app

Beste forum leden,

vanochtend merkte ik iets vreemds in mijn gezondheid/health app.
het lijkt of de calorieën die het programma meet niet kloppen in de categorie "actieve calorieën".
ik was wezen sporten en heb met de app "fitness point pro" een activiteit bijgehouden.
volgens de gezondheid app heb ik op het moment van de printscreen 160,67 actieve calorieën verbrand.



ga ik echter verder in de gegevens, dan zie ik dat ik alleen met deze app al op dit moment meer calorieën heb verbrand, namelijk 243. deze gegevens staan ook bij "toon alle gegevens" zoals de afbeelding hieronder.
echter deze missen dus in het complete overzicht...



ik heb bij bronnen aangegeven dat deze app ook de "actieve energie" mag schrijven naar de gezondheid app.
maar blijkbaar werkt dit niet naar behoren...



heeft iemand hier wellicht een idee wat er fout gaat?
ik zou het tof vinden als ik alle calorieën uit verschillende apps gewoon zou kunnen zien in mijn gezondheidsapp dashboard.
en nog mooier...ook op de ringen van mijn apple watch. (want ook daar mis ik deze calorieën)

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
calorieën, gezondheidsapp, stuk; help; werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezondheid app markelo iPhone algemeen 0 26-10-15 21:35
Health app op de iPad? Yzord iPad Apps 1 17-06-14 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.