//

iPhone start niet op

iPhone start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb de I-Phone nu sinds de nachtelijke lancering (was nummer 22, lekker snel dus) maar ik heb toch veel problemen met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-08, 14:26
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard I-Phone blijft vastlopen

Beste allemaal,

Ik heb de I-Phone nu sinds de nachtelijke lancering (was nummer 22, lekker snel dus) maar ik heb toch veel problemen met de I-Phone.

Ik heb nu heel wat gratis applicaties (en een paar betaalde) erop gezet, totaal iets van 90 dacht ik). Veelal spellen en grappige dingetjes.

Verder 319 foto's, 5 video's (live concerten) en mp3'tjes. Ik heb nu nog 3 gb vrij.

Daarnaast staan er 944 e-mails van gmail in het geheugen (alleen headers en tekst, geen bijlagen).

Maar de I-Phone blijft veel vastlopen bij mij. Het gebeurd meestal als deze iets aan het installeren is via de app-store op de I-Phone zelf. Ik klik ergens op en hij loopt vast. Soms kan ik hem uitzetten via de normale wegen, en soms niet. (normaal = aan-uit jnop 3 sec. indrukken en dan bevestigen om uit te zetten of anders aan-uit knop en de home knop een X aantal sec. indrukken.

Daarna blijft het apple logo in beeld en thats it.

Hij heeft 1X zelfs de hele nacht hierop gestaan. I-Tunes herkent de I-Phone dan niet meer het enige wat ik kan doen is een hard reset en kan ik weer opnieuw beginnen.

Nogmaals dit gebeurd alleen als de I-Phone iets installeerd via I-Tunes of via de apps-store op de I-Phone zelf.

De- I-Phone loopt een enkele keer vast als ik deze teveel heb laten doen (na het openen van 10 apps moet ik dus even rebooten), maar niet erg vaak).

De I-Phone is geheel origneel en er is niks op aangepast.

Weet iemand waarom dat ding steeds vastloopt en zichzelf niet herstelt zonder een hard-reset te moeten geven?

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-08, 15:34
boots boots is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone start niet op

Hallo,

ik heb een iphone 16Gb met 1.1.4.

Nu heb ik gister via de installer een app geinstalleerd waarbij ik daarna de iphone moest rebooten. Toen ik hem uitzette, wilde ik hem weer herstarten maar bleef die hangen bij het apple logo en gaat ie niet verder.

Ik heb rond gekeken op het forum maar kan geen oplossing vinden. Wanneer ik de home button + de aan/uit knop een tijdje ingedrukt houd verschijnt er een itunes logo met een data kabel icoontje. Wanneer ik hem nu aansluit opent itunes en ziet itunes mijn iphone en alle muziek wel, maar de iphone zelf blijft hangen op het apple logo.

Geprobeerd de iphone aan te sluiten en iBrickr te openen, daar moet ik op een gegeven moment PXL op de telefoon installeren en hem opnieuw opstarten. Wanneer ik dit doe, krijg ik de melding dat PXL niet geinstalleerd is en begint het verhaal weer opnieuw. Dit gaat dus niet werken.

Ook als ik via itunes voor ' herstellen' kies, is ie een tijdje bezig en krijg ik daarna een foutmelding dat het herstellen niet gelukt is.

iemand enig idee wat ik nog kan doen ?

alvast bedankt

P.S. BIJ MIJ GEBEURDE HET OOK NA HET INSTALLEREN VAN INTELLISCREEN, MISSCHIEN EEN IDEE VOOR ANDEREN OM DIT NIET TE INSTALLEREN

Laatst gewijzigd door boots; 21-07-08 om 17:26.
  #3  
Oud 21-07-08, 17:11
joostje18 joostje18 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard Iphone 1.0 start niet meer op

Hallo,

Het zoveelste probleem met mijn iphone dient zich aan en ik moet zeggen dat mijn frustratie ondertussen behoorlijk hoog is. Na het installeren van een programmaatje van Installer (Intelliscreen ofzoiets), heb ik mijn iphone uitgezet en opnieuw opgestart, maar nu blijft hij hangen op het opstartscherm (het apple logootje)... Na 10 minuten flikkert hij even aan en uit en begint dan weer opnieuw. Ik heb dit al een keer eerder gehad en toen heb ik hem helemaal gereboot, en was ik alles kwijt.

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en is er nog een methode waarmee ik iniedergeval nog mijn foto's en contactpersonen e.d. kan redden? Het liefst natuurlijk ook gewoon mijn muziek.

Bedankt

EDIT: mijn foto's heb ik nog kunnen opslaan gelukkig, maar mijn contacts en muziek nog niet, is daar nog een methode voor?

Laatst gewijzigd door joostje18; 21-07-08 om 17:20.
  #4  
Oud 21-07-08, 17:13
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

//Meerdere discussies samengevoegd
  #5  
Oud 21-07-08, 17:45
boots boots is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

zijn er ook nog oplossingen voor ?
  #6  
Oud 21-07-08, 20:15
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Unhappy Iphone start niet meer

Hallo, Ik heb mijn toestel al een half jaar, en nooit problemen gehad.

tot nu dus, na het installeren van "iets met iScreen" heb ik het toestel uit gezet, daarna wilde ik het weer aanzetten maar sindsdien heb ik geen ander scherm gekregen dan de grijze appel.

Ik begrijp er niets van, vind het heel vreemd heb al wel het een en ander op het forum gelezen maar ben er niet van overtuigd dat dit hetzelfde probleem is als wat er al te vinden is hier.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik kan echt niet zonder telefoon.
Wat is voor mij van belang nu te doen.

Ik heb firmware 1.1.4.

Alvast bedankt, Ruud
  #7  
Oud 21-07-08, 20:28
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Is er iemand die mij (ons) hierbij kan helpen?
  #8  
Oud 22-07-08, 11:35
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Ik heb dus dat bewuste programma niet geinstalleerd en toch gebeurd dit steeds bij mij???
  #9  
Oud 22-07-08, 12:12
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Voor iedereen met problemen zal de enige oplossing erin liggen je hele iPhone te restoren. Afhankelijk van FW en Type ( 3 G of 1ste Gen)
Kijk in de wiki en handleidingen voor hulp.
https://forum.iculture.nl/f59/i...1194-wiki.html
https://forum.iculture.nl/f59/i...leidingen.html
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #10  
Oud 22-07-08, 12:17
joostje18 joostje18 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard

Hmm daar was ik al bang voor. Ik heb mijn foto's dus gered, en ook mijn muziek heb ik via Tansee iPhone Transfer kunnen redden.. Is er nog een methode om ook mijn contactpersonen te redden?
  #11  
Oud 23-07-08, 10:57
Nondom Nondom is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Bij mij precies hetzelfde gebeurd na installeren van Intelliscreen. Hij vraagt opnieuw op te starten maar het enige dat nog in beeld komt is het apple logo. IBrickr etc werken niet omdat de iPhone niet herkent wordt. Ik vrees dus hem te moeten restoren. Wacht nog even af tot er nog mensen zijn die misshcien wel iets hebben gevonden. Zijn er anders opties om na het restoren nog bestanden terug te halen (voordat je er nieuwe dingen op gaat zetten)??
  #12  
Oud 23-07-08, 11:48
joostje18 joostje18 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard

Ik heb 'm nu gerestored, Ik weet niet hoe het met jou iphone zit maar toen hij bij het opstarten bezig was (toen hij dus nog vastliep, (vóór de restore)) pakte de computer hem nog wel en windows pakte hem gewoon als camera, dus ik kon mijn foto's er nog vanaf halen. Zoals ik al zei kun je op de site van Tansee een trial downloaden van Tansee iPhone Transfer waarmee je je muziek van je iPhone kunt halen, dit werkte ook nog bij mij. Je kunt in de trial 5 nummers er vanaf halen maar als je 'creatief' bent kun je er voor zorgen dat die beperking eraf gaat zal ik maar zeggen.
Ik heb overal gezocht maar een methode om je telefoonboek te redden heb ik niet gevonden dus al mijn contactpersonen moest ik weer opnieuw vanaf mijn oude simkaart erop zetten.

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoe dit kan, aangezien dit dus een vrij veel voorkomend verschijnsel is...
  #13  
Oud 23-07-08, 12:42
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Bij mij werkt die weer en ik heb het toestel gerestored, via itunes heb ik alle informatie terug laten zetten op de telefoon: smsjes, contactpersonen, notities, muziek. Ben alleen al mijn applicaties kwijt maar dat is niet zo erg.
  #14  
Oud 23-07-08, 12:44
joostje18 joostje18 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 37
Standaard

Ruud, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om je sms'jes en je notities terug te zetten dan? hoe zorg je ervoor dat Itunes die heeft opgeslagen ofzo?
  #15  
Oud 23-07-08, 12:48
Nondom Nondom is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Ha Joost, dank voor de tip. Foto's heb ik inmiddels op pc weten te zetten! Wat betreft Ruud, ik neem aan dat jij normaal iTunes gebruikte om backups te maken zodat je na restore alles terug hebt kunnen zetten. Als je dit niet gedaan hebt (geen backups in iTunes) ben je denk ik alles kwijt na je restore..
  #16  
Oud 23-07-08, 12:52
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Idd heb ik een backup via itunes gemaakt. Van te voren ben ik er niet vanuit gegaan dat die backup alles over zou nemen.

Nadat je de restore hebt gedaan en je koppelt het toestel aan itunes kun je kiezen voor een optie om de informatie terug te zetten op de telefoon.

Hiervoor heb ik dus gekozen met als resultaat dat alles er weer op staat.
Reageren

Labels
app, apple logo, opstarten, reboot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet/laad niet meer op JRJoeri iPhone algemeen 10 08-12-10 01:08
iPhone: iphone start niet satwolf Jailbreak 5 20-03-10 13:29
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone start niet op manetje iPhone algemeen 5 25-08-09 19:16
iphone 3g start niet op Secu-com iPhone algemeen 8 15-05-09 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.