toetsenbord telefoon app reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, mijn toetsenbord op de telefoon app reageert niet meer. Als ik wil bellen krijg ik het nummerbord te zien, maar kan geen nummers in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord telefoon app reageert niet meer
hoi, mijn toetsenbord op de telefoon app reageert niet meer. Als ik wil bellen krijg ik het nummerbord te zien, maar kan geen nummers in typen, ook resent, voicemail ed doen het niet. ook kan ik niet bij instellingen telefoon komen, hij reageert niet. Wel kan ik bellen via contacten. Heb de iphone5 (9.1 geen jailbreak) hersteld, maar geen resultaat. Wie weet een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp, werkt je scherm nog wel? Hij verwerkt aanrakingen in andere apps gewoon goed?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store scherm reageert niet meer op aanrakingen na downloaden | dblanchke | iPad algemeen | 1 | 29-11-13 17:19 |
telefoon app werkt niet meer | gmb | iPhone Apps | 2 | 02-03-09 16:54 |
Keypad telefoon reageert niet!!!!!! | Animal | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-09-08 10:37 |
toetsenbord telefoon doet het niet | sarsefras | iPhone algemeen | 6 | 04-07-08 18:23 |
|
|