//

Beeld iphone hangt vast en reageert niet meer.

Beeld iphone hangt vast en reageert niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Dit betreft een iphone 5S met IOS 9.1. Zaterdagmiddag slecht weer en een probleem met mijn iphone, helaas maar waar.Ik was aan het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-15, 15:08
wouttje07 wouttje07 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard Beeld iphone hangt vast en reageert niet meer.

Hoi allemaal,
Dit betreft een iphone 5S met IOS 9.1.
Zaterdagmiddag slecht weer en een probleem met mijn iphone, helaas maar waar.Ik was aan het facebooken en toen bleef mijn telefoon vasthangen en stopte het touchscreen met reageren. Op dit moment is het scherm mijn laatste bekeken scherm en af en toe valt hier het halve beeld van weg(schuift deels door naar onderste gedeelte van de pagina).
Ik wilde hem uitzetten, maar helaas lukt dit niet want het scherm reageert niet en de uitzetbalk verschijnt dus ook niet.
Harde reset, helaas werkt dit ook niet, want mijn homeknop is vorige week kapot gegaan(krijg begin 2016 een nieuwe).
Aangesloten op itunes, ik kon reservekopie maken. Ik wilde hem herstellen, maar dit lukt niet want zoek mijn iphone is nog ingesteld.
Dus wat moet ik nu doen?
Ik kan mijn iphone wissen via zoek mijn iphone en dan erna herstellen?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-15, 19:06
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Batterij leeg laten gaan en dan opnieuw opladen en aanzetten. Dus laat hem lekker veel stroom verbruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vergroot beeld en iPad reageert niet meer wim43 iPad algemeen 2 03-04-15 21:35
iphone 5s reageert niet als hij aan het stroomnet hangt pinny iPhone algemeen 8 22-11-13 11:00
Iphone hangt vast kai1989 iPhone algemeen 3 11-04-11 18:27
[3G] Iphone hangt / loopt vast Frenk iPhone algemeen 4 04-05-10 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.