//

Accu is lui geworden!!

Accu is lui geworden!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, om te beginnen wil ik alvast sorry zeggen wanneer ik dit bericht verkeerd plaats, iedereen het al 100x heeft gehoord of ik rare dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-08, 15:08
Guidovdv Guidovdv is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 16
Standaard Accu is lui geworden!!

Hallo, om te beginnen wil ik alvast sorry zeggen wanneer ik dit bericht verkeerd plaats, iedereen het al 100x heeft gehoord of ik rare dingen zeg: Sorry.

Sinds 3 maanden heb ik een iphone first generation gekraakt en wel. (draai sinds gisteren 2.0), ik wil nooit meer wat anders! Maarrrr sinds 3 dagen heeft mijn accu er geen zin meer in (nog voor 2.0 update), hij ging dagen lang mee op stand by en zelfs wanneer ik hem gebruikte maar nu mag ik blij zijn wanneer ik er de dag mee door kom. Het maakt zelfs nauwelijks uit of ik hem nu gebruik of dat hij op stand by staat!! Edge gebruik ik niet, hoe is open SSH uitzet is me niet helemaal duidelijk en Wi-Fi draait. Maar dit maakt weinig uit want tot 3 dagen geleden draaide hij dus prima...
Kan iemand me AUB helpen?!?!? Bedankt!

Laatst gewijzigd door Guidovdv; 21-07-08 om 16:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-08, 23:29
Giela Giela is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 17
Standaard hetzelfde

Ik heb precies hetzelfde sinds vandaag. Iemand een idee???
  #3  
Oud 22-10-08, 00:24
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Meestal komt het doordat je iets geïnstalleerd hebt (kan ook eenupdate zijn van een programma dat al geïnstalleerd was) . Er zijn programma's die op de achtergrond blijven draaien en zodoende je batterij leeg trekken. Meestal verdwijnt dit gedrag als de applicatie wordt verwijderd.

SSH kun je in ieder geval uitschakelen met behulp va de BossPrefs die te installeren is in Cydia.

Ik hoop dat je het probleem kunt oplossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53
Iphone traag geworden! tuningboy iPhone algemeen 2 30-12-10 20:09
Alle iDevices: Jailbreak legaal geworden? ericosman Jailbreak 3 11-08-10 19:38
Iemand ervaring met deze lui? DutchVince Archief 6 13-10-07 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.