//

Uitgaande Mail KPN werkt (nog steeds) niet

Uitgaande Mail KPN werkt (nog steeds) niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Nu KPN dan eindelijk een authenticated SMTP server heeft, zou het toch mogelijk moeten zijn om mail te verzenden vanaf een iPhone/iPad terwijl je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-15, 09:52
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard Uitgaande Mail KPN werkt (nog steeds) niet

Hoi,

Nu KPN dan eindelijk een authenticated SMTP server heeft, zou het toch mogelijk moeten zijn om mail te verzenden vanaf een iPhone/iPad terwijl je niet verbonden bent met een KPN-netwerk.

Jaren was dit niet (goed) mogelijk maar sinds enige tijd zou het moeten kunnen, hoewel KPN hier geen ruchtbaarheid aan heeft gegeven (Overal mail versturen nu mogelijk: Authenticated s... - KPN Forum).

De volgende instellingen worden geadviseerd:
hostnaam mail.kpnmail.nl, gebruikersnaam/wachtwoord invullen, SSL aan zetten, identiteitscontrole wachtwoord, serverpoort 587.

Helaas helaas kan ik nog steeds geen mail verzenden. Steeds komt de melding dat de server geen relaying toestaat.

Intussen al diverse instellingen geprobeerd met en zonder SSL, andere poorten en andere servers (werken sinds november niet meer).

Dus wie heeft KPN werkend op een iPhone of iPad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-15, 15:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb bij iemand KPN juist om deze reden een poos geleden al opgegeven. Mooi dat ze eindelijk in de moderne tijd gestapt zijn.
Als de server nog steeds aangeeft dat je niet mag relayen, dan lijkt me dit echt een servermelding. Iets waar ik denk ik voor als eerste KPN zelf even zou benaderen.
Hou ons op de hoogte als je dat doet. Altijd fijn voor die enkeling die de zoekfunctie wel weet te vinden
  #3  
Oud 09-12-15, 09:50
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

In eerste instantie werd gedacht dat het een specifiek iPhoneprobleem zou zijn, echter ondanks de melding dat het wel zou moeten kunnen (zie forumlink hierboven). Aangezien er echter toch wat veranderd is bij KPN, zijn de onderwerpen die hier eerder zijn gepost niet relevant meer omdat de eventuele oplossingen niet meer werken (zoals andere server als wxs.nl of wel/geen SSL).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitgaande mail werkt niet meer flauwekel Vodafone 6 12-04-17 08:43
uitgaande mail van planet werkt niet meer na de update bivanck iPhone algemeen 2 29-08-11 22:21
Uitgaande mail kpn psytek KPN 2 09-11-10 21:21
Uitgaande mail werkt niet Allardo iPhone algemeen 41 15-03-09 23:11
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live dkdia Archief 1 08-02-09 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:00.