iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iTunes kan iPhone 5S niet vinden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/169758-itunes-iphone-5s-niet-vinden.html)

HighContrast 10-12-15 18:56

iTunes kan iPhone 5S niet vinden
 
Hallo allemaal

Ik werk ondertussen al 4-5 jaar met iPhones en heb tot nu toe niets van problemen gehad. Echter kan iTunes mijn iPhone precies niet meer herkennen.

Info:
- iPhone 5S met nieuwste versie 9.2
- iTunes laatste versie
- Windows 10

Het gaat als volgt:
Ik koppel de iPhone via USB kabel aan de computer. De computer herkent deze en ik geef toestemming om foto's enz. te delen. Via mijn Verkenner, kan ik ook op de schijf van de iPhone terecht.
Via iTunes verschijnt er echter nergens een iPhone icoontje, wat het dus onmogelijk maakt om mijn muziek te updaten.

Het probleem is al langer aan de gang dan vandaag, maar na alle nieuwe updates is het wel enorm vreemd dat hij het nog steeds niet herkent..

Mijn vraag is dus:
Zijn er mensen die dit ook al hebben meegemaakt? Zoja, wat kan ik hieraan doen?

Al getest:
- computer herstarten
- iPhone herstarten
- Andere USB poort
- ...

Hopelijk kunnen jullie hierbij helpen!

Mvg
Tom

Guest-20180925190238 10-12-15 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighContrast (Bericht 1013887)
Ik koppel de iPhone via USB kabel aan de computer. De computer herkent deze en ik geef toestemming om foto's enz. te delen. Via mijn Verkenner, kan ik ook op de schijf van de iPhone terecht.

Dat betekent dat de Windows USB Plug-and-Pray drivers goed werken. Overigens, iPhones hebben geen schijven. Luister maar eens heel goed. Je zal niets horen draaien.

Citaat:

Via iTunes verschijnt er echter nergens een iPhone icoontje, wat het dus onmogelijk maakt om mijn muziek te updaten.