iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iTunes kan iPhone 5S niet vinden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/169758-itunes-iphone-5s-niet-vinden.html)

HighContrast 10-12-15 18:56

iTunes kan iPhone 5S niet vinden
 
Hallo allemaal

Ik werk ondertussen al 4-5 jaar met iPhones en heb tot nu toe niets van problemen gehad. Echter kan iTunes mijn iPhone precies niet meer herkennen.

Info:
- iPhone 5S met nieuwste versie 9.2
- iTunes laatste versie
- Windows 10

Het gaat als volgt:
Ik koppel de iPhone via USB kabel aan de computer. De computer herkent deze en ik geef toestemming om foto's enz. te delen. Via mijn Verkenner, kan ik ook op de schijf van de iPhone terecht.
Via iTunes verschijnt er echter nergens een iPhone icoontje, wat het dus onmogelijk maakt om mijn muziek te updaten.

Het probleem is al langer aan de gang dan vandaag, maar na alle nieuwe updates is het wel enorm vreemd dat hij het nog steeds niet herkent..

Mijn vraag is dus:
Zijn er mensen die dit ook al hebben meegemaakt? Zoja, wat kan ik hieraan doen?

Al getest:
- computer herstarten
- iPhone herstarten
- Andere USB poort
- ...

Hopelijk kunnen jullie hierbij helpen!

Mvg
Tom

Guest-20180925190238 10-12-15 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HighContrast (Bericht 1013887)
Ik koppel de iPhone via USB kabel aan de computer. De computer herkent deze en ik geef toestemming om foto's enz. te delen. Via mijn Verkenner, kan ik ook op de schijf van de iPhone terecht.

Dat betekent dat de Windows USB Plug-and-Pray drivers goed werken. Overigens, iPhones hebben geen schijven. Luister maar eens heel goed. Je zal niets horen draaien.

Citaat:

Via iTunes verschijnt er echter nergens een iPhone icoontje, wat het dus onmogelijk maakt om mijn muziek te updaten.
Dat betekent dat de Apple Mobile Device Drivers niet werken.

Verwijder alles wat van Apple is, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer de laatste versie van iTunes opnieuw.

HighContrast 10-12-15 19:12

Beste Timosha

Bedankt voor uw antwoord.
Ik probeer directs Revo Uninstaller en laat u de uitkomst weten.

Mvg
Tom

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2015 om 19:40 ----------

@ Timosha! Alles gedaan zoals u zei en het werkt terug perfect! Hartelijk bedank en als je ooit eens tegenkom, krijg je een pintje van mij :)

jeanjeandejean 11-12-15 09:50

Ik lees hier en her en der veel en Timosha is echt wel een "Uber-solver" en meer dan occasionele "savior"

Gelukkig bestaan er mensen zoals hem/jij dus Timosha, die de moeite nemen om "leken" en "sukkeltjes" zoals ons vlot en vlug verder te helpen!

Een pluim zou te weinig zijn: geef hem maar meteen zo eentje als een opperhoofd :d

MCNO 11-12-15 09:57

We dragen hem voor voor een lintje :d:d

Affinity 11-12-15 14:11

Met Timosha moet je er wel het nodige sarcasme bijnemen :-p

anske12345 11-12-15 15:56

Heb ik al
Meer maals gezegt het is een geweldige jong die ons en daar hoor ik ook onder de moeite neemt de beginners met raad en daad bij te staan jong de bis gewoen geweldig gr anske


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.